۳۰ آذر ۱۳۹۸

نگذارید ظرف‌های کثیف شب یلدا شما را بترساند!

اگر ماشین ظرفشویی شما ال‌ جی است از خیل عظیم ظرف‌های شب یلدا نترسید. هر چه می‌خواهید بپزید و هر چه می‌خواهید درست کنید.

چه چیزی می‌تواند از لکه‌های سمج و باقیمانده غذایی که روی ظروف چسبیده‌اند و حتی بعد از شست‌وشو هم پاک نشده‌اند وحشتناک‌تر باشد؟

با فناوری بخار قدرتمند در ماشین ظرفشویی کوآد واش ال‌جی، مطمئن باشید که ظرف‌هایتان به درخشندگی ستاره‌های آسمان تمیز و براق‌ خواهند بود. تا خودتان جادوی TrueSteam را تجربه نکنید، باورش نخواهید کرد.

شستن ظرف‌ها، شستن لباس‌ها، تمیز کردن این، پاک کردن آن! این کارها شاید در نظر اول خیلی عذاب‌آور و خسته‌کننده باشد اما وقتی ماشین ظرفشویی شما QuadWash Steam ال‌جی باشد بیشتر کارهایتان را از همان اول تمام شده فرض کنید.

ماشین ظرفشویی ال‌جی فناوری بخار TrueSteam دارد و این توانایی منحصربه‌فرد را دارد که ذهن شما را باز کند. می‌پرسید چطور؟ خب، این شرایط را در نظر بگیرید: مادربزرگ ممکن است ظرف‌های موروثی نازکش را با دست بشوید. اما این دلیل نمی‌شود که شما هم مجبور به انجام این کار باشید. فناوری TrueSteam در واقع بخار تولید می‌کند و می‌تواند نازک‌ترین چینی‌ها و ماهیتابه و قابلمه‌ها را به خوبی تمیز کند.

ماشین ظرفشویی‌های قدیمی عملکرد پیش‌ شست‌وشو داشتند که کار را سخت و طولانی‌تر می‌کرد. با فناوری TrueSteam، شما می‌توانید نیاز به پیش شست‌وشو را برطرف کنید. این فناوری برای شما همه کار می‌کند. هنوز هم علاقه به شست‌وشوی سنتی ظرف‌ها دارید؟

62019002_355024878548907_266849187426556778_n(1)

با دستگاه ماشین ظرفشویی مناسب، تصور شما از خودتان به عنوان یک سرآشپز فراتر می‌رود. اگر بدانید که ماشین ظرفشویی با قدرت تمیز کردن با بخار ظرف‌های شما را مثل اولش تمیز می‌کند، آیا زود به زود لازانیا درست نمی‌کنید؟ چه کسی می‌داند! شاید خوشمزه‌ترین کسرول یا پای را درست کنید! دنیایی جدید از انواع خوراکی‌ها در انتظار شماست.

تا زمانی که محدودیت‌ها از پیش پای شما کنار نروند، چرا خودتان را به ماهیتابه لازانیا محدود می‌کنید؟ همه غذاها مثل هم نیستند و حجم آنها هم با هم فرق دارد (بین میزان غذا بعد از مسابقه فوتبال و دوش کودک احتمالاً تفاوت‌هایی وجود دارد). به همین علت است که سیستم EasyRack™ Plus چنگک‌های قابل تنظیم دارد و قفسه ظروف پایه‌دار بالابازشو و سبد ظروف گران‌قیمت منعطف است تا هر چیزی درون آن جای گیرد.

تا زمانی که شما سرآشپز هستید، چرا ظروفی را امتحان نمی‌کنید که قبلاً جرئت امتحان کردنشان را نداشته‌اید؟ ماهیتابه پخت کیک اسفنجی، جداکننده تخم مرغ، قالب کیک! از اینها استفاده کنید تا دنیای جدید از غذاهای بالقوه را کشف کنید. سراغ آجیل‌ها بروید: کیک شکلاتی یا تارت مخصوص خود را طبخ کنید و بگذارید ظرفشویی خودش به بقیه کارها رسیدگی کند.

این شب یلدا زمانی عالی برای فکر کردن دوباره و تغییر امور در زندگی شماست. حالا می‌توانید ببینید! زیرا ماشین ظرفشویی از شما حمایت می‌کند. ماشین ظرفشویی ال‌جی را یکی از اعضای خانواده خود بدانید؛ کارهای خود را نظم دهید و امشب غذای خوشمزه و مورد علاقه خانواده را طبخ کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید