۱۲ دی ۱۳۹۸

با تلویزیون OLED ال جی به استقبال عیددیدنی بروید

جشن گرفتن عید به تنهایی لطفی ندارد. عید یعنی ارتباط با آنهایی که بیشتر دوستشان دارید. تلویزیون OLED ال جی دورترین فاصله‌ها بین شما و بهترین‌های زندگی‌تان را از پیش پای شما برمی‌دارد.

به همین دلیل ما شما را تشویق می کنیم به بهانه عید هم که شده آنهایی را که دوست دارید بیشتر ببینید.

در تلویزیون OLED ال جی همه بسیار بزرگتر و واقعی تر از خودشان هستند. با استفاده از قابلیت SmartShare با تماس‌های ویدیویی، تبریک‌های سال نو را از تلفن همراه خود در تلویزیون ال جی به اشتراک بگذارید.

ما می‌دانیم که ال‌جی نیز بخشی از جشن‌های عید شماست و از این بابت بسیار سپاسگزار است. به همین دلیل ال‌ی می‌خواهد بهترین تصویر و کیفیت صدا را به شما ارائه دهدتا بتوانید از کسانی که عاشق آنها هستید بیشتر لذت ببرید.

با تلویزیون ال‌جی اتصال همه دستگاه‌ها به تلویزیون آسان است. دیگر خبری از مانورهای پیچیده برای اتصال دستگاه‌های جانبی به تلویزیون نیست.

79376583_1495603400621119_2729628617322916054_n

هر وقت شما چیزی عالی یا خارق‌العاده پیدا کردید، اول از همه چه چیزی به ذهنتان خطور می‌کند؟ آیا این است که “باید این را با دوستم به اشتراک‌گذارم” یا “باید این عکس را بگیرم و در فیس‌بوک آپلود کنم!”؟ درست است؟

اشتراک‌گذاشتن نیز یکی از نیازهای اولیه بشر است. بنابراین، تلویزیون هوشمند OLED ال‌جی با SmartShare، شامل میراکَست (Miracast)، تگ‌آن (Tag On) و غیره، اشتراک‌گذاری را آسان‌تر از همیشه کرده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید