۲۹ دی ۱۳۹۸

نمایشگاه CES 2020: رقص فواره‌وار تلویزیون‌های رول شونده SIGNATURE OLED R ال جی

ال جی الکترونیکس که پیشگام جهانی در فناوری نمایشگر OLED است، در نمایشگاه CES 2020 با سازه فواره اولد ال جی (The Fountain) از بازدیدکنندگان غرفه بزرگش در لاس وگاس استقبال شگفت‌انگیزی کرد.

این سازه‌ جدید و الهام‌بخش متشکل از چندین نمایشگر OLED رول شونده نشان از ابتکار چشمگیر ال جی و پیشگامی در فناوری نمایشگر دارد.

CES-2020-LG-SIGNATURE-OLED-TV-R-AND-THE-FOUNTAIN_4

سازه موج اولد ال جی (LG OLED Wave) از چند ردیف نمایشگر منعطف OLED تشکیل شده که کیفیت تصویر بی‌رقیبی دارند و می‌توانند به شکل‌های منحصربه‌فردی تغییر حالت دهند. بازدیدکنندگان از غرفه ال جی در نمایشگاه CES 2020 می‌توانند سازه فواره اولد ال جی (The Fountainرا در داخل غرفه تماشا کنند.

CES-2020-LG-SIGNATURE-OLED-TV-R-AND-THE-FOUNTAIN_1

این فواره اولد متحرک است و از چندین نمایشگر رول شونده تلویزیون SIGNATURE OLED R (مدل ۶۵RX) تشکیل شده است. سازه‌های OLED الهام‌بخش ال‌جی نشان می‌دهند این شرکت در فناوری OLED پیشگام است و قدرت نوآوری و شگفتی‌آفرینی دارد.

CES-2020-LG-SIGNATURE-OLED-TV-R-AND-THE-FOUNTAIN_3

سازه فواره اولد با عملکرد همگام و یکپارچه ۲۰ نمایشگر تلویزیون شگفت‌آور OLED رول شونده بازدیدکنندگان را به تحسین و شگفتی واداشتند. این نمایشگرهای بسیار باریک و منعطف کیفیت تصویر عالی خود را به نمایش می‌گذارند و در عین حال بالا و پایین می‌شوند و رقصی متوالی را به شیوه‌ای جالب و سرگرم‌کننده از خون نشان می‌دهند.

CES-2020-LG-SIGNATURE-OLED-TV-R-AND-THE-FOUNTAIN_5

تلویزیون رول شونده SIGNATURE OLED R ال جی تنها تلویزیون دنیاست که نمایشگرش می‌تواند به صورت کامل از دید پنهان شود و هنگامی که از آن استفاده نمی‌شود، در پایه آلومینیومی و شیک خود لوله شود. تلویزیون آینده‌گرای ال جی با محیط اطراف خود ارتباط فضایی دارد و این موفقیت نقطه عطف ال جی در تاریخ تلویزیون به شمار می‌رود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید