۰۷ دی ۱۳۹۸

کاربردی‌ترین وسیله برای خانه تکانی: جاروی بی‌سیم CordZero ال جی

خانه تکانی عید از رگ گردن به شما نزدیک‌تر است. از حالا به فکر باشید!

آنقدر که فکر می‌کنید عید دور نیست. اگر فکر می‌کنید 2 ماه و اندی به عید مانده سخت در اشتباهید. چون زودتر از آنچه که فکر می‌کنید این زمان می‌گذرد.

خانه تکانی معمولا در ماه آخر سال انجام می‌شود اما خوب است از حالا به فکر خرید مایحتاج رفت و روب خانه خود باشید؛ چیزهایی مثل ماشین لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و هر چیز دیگری که در این فصل پرکارتر از همیشه است.

برای آن قسمت از خانه که دستتان نمی‌رسد تمیز کنید، لازم نیست نردبان بخرید! ما برای شما یک پیشنهاد عالی داریم که با یک تیر دو نشان بزنید: جارو بی‌سیم ۲ در ۱ ™LG CordZero مدل A9 .

جارو بی‌سیم ۲ در ۱ ™LG CordZero مدل A9 به فیلترهایی مجهز است که به راحتی از بدنه اصلی جدا می‌شوند و قابل شست‌وشو هستند. بنابراین، صد در صد کار خانه‌داری و رفت و روب را راحت‌تر و اقتصادی‌تر می‌کند.

این جاروی جدید که بالاترین قدرت مکش را با موتور اینورتر هوشمندش ارائه می‌دهد ۱۶ برابر سریع‌تر از موتور هواپیما می‌چرخد و فن توربو و پرسرعت سه‌بعدی را برای ایجاد جریان هوای قدرتمند به کار می‌اندازد. موتو اینور هوشمند در جارو شارژی دستی ال‌جی از عملکرد عالی و دوام  بالای آن در ابعاد جمع و جور ۱۰ سال ضمانت می‌کند و نیرو را مستقیماً از طریق نازل‌های قدرتی به سر جارو هدایت می‌کند.

67805757_709237329503422_1467271801458198712_n(1)

چرخه باد قدرتمند و پرسرعت محوری که توسط موتور اینورتر هوشمند شکل می‌گیرد ذرات ریز را به دام می‌اندازد و گربادهای قدرتمندی را تولید می‌کند. سیستم فیلتراسیون پیشرفته ۵ مرحله‌ای در این محصول قادر است هنگام جارو کردن بیشترین میزان ذرات هوابرد را از بین ببرد. علاوه بر این، دو باتری لیتیوم یون دوگانه Dual PowerPack که قابل جدا شدن است می‌تواند با یک بار شارژ کامل تا ۸۰ دقیقه جارو کردن را میسر کند.

جاروی دستی CordZero Handstick ال‌جی که طراحی ارگونومیک آن برای سال ۲۰۱۷ بهبود یافته است دسته تلسکوپی برای تنظیم ارتفاع و توانایی رسیدن به سقف‌ها و گوشه‌های بلند دارد. فناوری ضد گیرافتادگی از گیر کردن مو و کرک حیوانات بر روی برس‌ها جلوگیری می‌کند. همه این امکانات همراه با شارژر دیواری و خودایستا در این جارو انجام کارهای خانه را ساده‌تر می‌کند.

۱ نظر

عباس ۱۱ دی ۱۳۹۸ پاسخ

با سلام بسیار عالی و کاربردی با کارآرایی بسیار بالا که برای هر خانه ای لازم که چه عرض کنم واجبه کلا محصولات LG با کیفیت و عالی ست اما مشکل اینجاست که من کارگری ساده با درآمد خیلی پایین هستم که بخاطر مشکلات جسمی توان مالی خرید این محصول با کیفیت و پُر کارآمد رو ندارم خیلی دوست دارم این محصول رو داشته باشم تا بتونم همسرم رو شاد کنم و باری از کارهای خانه را از دوشش بردارم اما چه کنم که هشتم گروه نه و حصرت داشتن این محصولات را با خود به گور خواهم برد. ببخشید با سپاس فراوان

نظر دهید