۱۵ دی ۱۳۹۸

با ال جی G8S ThinQ به اهداف 2019 خود برسید

اگر برنامه‌های زیادی برای سال جدید در سرتان است و می‌خواهید رویاهای خود را تا حدودی در سال 2019 محقق کنید، برای رسیدن به آرزوهایتان فقط یک قدم فاصله دارید؛ از شما تا ال جی G8S ThinQ.

ال جی G8S ThinQ به شما کمک می‌کند تا با هوشمندانه‌ترین روش‌ها به آنچه سال‌ها در انتظارش بودید برسید: دوست داشتید به همه دنیا سفر کنید؟ تناسب اندام داشته باشید؟ سالم غذا بخورید؟ در کارها و زندگی شخصی‌تان نظم و ترتیب داشته باشید؟ یا حتی دوست دارید پولدار شوید؟

اگر شما هم به یکی از این اهداف فکر می‌کنید، خوب است کمی قبل‌تر به فهرست آرزوها و اهداف امسال خود خرید یک ال‌جی G8S ThinQ هم اضافه کنید؛ تلفن هوشمند پرچمدار ال‌جی که مدتی است وارد بازار ایران شده و قرار است شما را در این سفر طولانی و پرچالش در مسیر رسیدن به اهدافتان یاری کند.

ال‌جی G8S ThinQ یک انتخاب عالی و کامل برای مشتریانی است که در پی یک تلفن هوشمند ممتاز هستند؛ این تلفن هوشمند امکانات برجسته و فناوری‌های زیادی را با لمس منحصر به فرد خود برای مشتریان ایرانی به ارمغان می‌آورد.

ال‌جی G8S ThinQ با تجهیز شدن به پردازنده کوالگام اسنپدراگون ۸۵۵ و نمایشگر باکیفیت ۶.۲ اینچ FHD+ FullVision OLED با ۱۰۸۰×۲۲۴۸ پیکسل یک محصول چندرسانه ای قدرتمند به حساب می‌آید.

مشتریان ایرانی می‌توانند برای خرید حضوری ال‌ جی G8S ThinQ به فروشگاه‌های منتخب ال جی موبایل در سراسز ایران و فروشگاه ال جی موبایل چارسو در تهران مراجعه کنند و برای خرید غیر حضوری به فروشگاه آنلاین ال جی موبایل مارکت سر بزنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید