۰۱ دی ۱۳۹۸

مهم‌ترین‌ها باید در مرکز توجه باشند

روی چیزی که می‌‌خواهید فوکوس کنید تا هر چیزی که مهم‌تر است را نشان دهید.

حالت پرتره در دوربین ال‌جی G8S ThinQ همه جا در مرکز نور و مرکز توجه باشید. حالت پرتره یا Portrait Mode در دوربین این تلفن هوشمند به شما امکان ثبت بهترین و شفاف‌ترین عکس پرتره را می‌دهد.

پس‌زمینه را تار کنید و سوژه را در مرکز توجه قرار دهید؛ مهم نیست در پس زمینه شما چه اثر تاریخی یا هنری قرار گرفته است! مهم این است که لحظات زیبا و بدیع لبخند را فورا ثبت کنید و در خاطره نگه دارید.

1

ال‌جی، به عنوان اولین شرکتی که دوربینی با لنز سه‌گانه و زاویه دید عریض ارائه می‌دهد، همچنان در G8S ThinQ طراحی جدید و کاربرپسندش را ادامه می‌دهد. این دوربین بهبودیافته با عریض‌ترین عمق میدان ۱۳۷ درجه‌ای تاکنون، به کاربران امکان لذت بردن از قابلیت‌های بزرگنمایی را بدون هیچ کندی یا اعوجاج رنگ می‌دهد. عملکرد استثنایی دوربین در G8S ThinQ توسط VCX-Forum تحسین و تقدیر شده است؛ سازمان آلمانی رتبه‌دهی VCX-Forum به این تلفن هوشمند ال‌جی بالاترین رتبه را در میان تلفن‌های هوشمند کنونی داد.

Capture

در پنل جلوی ال‌جی G8S ThinQ لنز استاندارد و دوربین Z تعبیه شده که از قابلیت‌های عکاسی پرتره و سلفی برخوردار است و کاربران می‌توانند از سلفی‌بازی آن هم به شیوه‌ای حرفه‌ای لذت ببرند. افزودن قابلیت‌های دوربین Z برای سنجش سریع فاصله به عمق و حس بیشتر عکس‌های پرتره کمک می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید