۲۴ دی ۱۳۹۸

نمایشگاه CES 2020: نهایت تجربه بازی ویدیویی با تلویزیون‌های 2020 ال جی

با کیفیت تصویر درخشان و قابلیت‌های بازی ویدیویی که جدیداً اضافه‌ شده‌اند، تلویزیون‌های ۲۰۲۰ ال‌جی گزینه‌ای ایده‌آل برای گیمرهای حرفه‌ای هستند و تجربه‌ بازی تقریباً یکپارچه و همه‌جانبه‌ای را در هر مکانی امکان‌پذیر می‌سازند.

به‌عنوان اولین کارخانه تولیدکننده تلویزیون سازگار با NVIDIA G-SYNC، ال‌جی طی سال ۲۰۲۰ این قابلیت و امکان را به ۱۲ تلویزیون جدید OLED می‌افزاید تا بدون کوچک‌ترین اعواج صفحه یا دیگر مشکلات انحراف تصویر، تجربه بازی کامپیوتری بی‌عیب و نقضی را خلق کند.

با نرخ تجدید تغییر بی‌نظیر و زمان پاسخ فوق‌سریع، تلویزیون OLED ال‌جی بدون اغراق پیشرفته‌ترین تلویزیون بازی کامپیوتری در بازار فعلی است. با تأخیر ورودی فوق‌العاده پایین در حد و اندازه مانیتورهای گیمینگ گرانقیمت، تصاویر بازی‌های امروزی روی تلویزیون‌های OLED ال‌جی با چنین جزئیاتی واقعا حیرت‌انگیز هستند. ضمن اینکه روانی و سرعت پاسخگویی در کنترل کردن حرکات روی صفحه را هم باید تجربه نمایید تا بتوانید آن را باور کنید.

G-SYNC-OLED-Line-up

یکی دیگر از قابلیت‌های صنعتی منحصر به فرد تلویزیون‌های OLED ال‌جی ۲۰۲۰، پشتیبانی از قابلیت HGiG Mode تعریف شده توسط HDR Gaming Interest Group است که گیمرها را قادر می‌سازد هنگام انجام بازی‌های HDR با کنسول‌های بازی روی تلویزیون‌های ال جی، از تصاویر با چنان کیفیتی لذت ببرند که خالقان و برنامه نویسان بازی هنگام خلق آن تهیه دیده‌اند. حتی طی ساعات متمادی و سنگین بازی، تلویزیون‌های OLED ال‌جی در کنترل خستگی چشم به کمکتان می‌آیند.

گواهی Eye Comfort Display که توسط آزمایشگاه بین‌المللی و معتبر TÜV Rheinland صادرشده، تائید می‌کند تلویزیون‌های OLED ال‌جی قابلیت تنظیم نور آبی محتوای تصویری را داشته و فاقد لرزش و پرش تصویر هستند و از هر زاویه دیدی، کیفیت تصویر خارق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند. نمایشگرهای OLED ال‌جی تمامی ملاک‌های سنجش TÜV Rheinland از قبیل طیف رنگی گسترده و HDR را دارا هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید