۲۳ دی ۱۳۹۸

نمایشگاه CES 2020: نهایت تجربه سینما در خانه با تلویزیون‌های 2020 ال‌ جی 

ترکیب فناوری خودتابش تلویزیون‌های OLED با مشکی مطلق و پشتیبانی از Dolby Vision IQ و حالت نمایش جدید Filmmaker Mode اتحادیه UHD، باعث شده تا تلویزیون‌های OLED ال‌جی ۲۰۲۰ بتوانند سینما را همراه با تعریف جدیدی از واقع‌گرایی راهی اتاق‌های پذیرایی کنند.

با پردازش تصویر HDR فوق شفاف Dolby Vision، کیفیت صدای خارق‌العاده Dolby Atmos و برای اولین بار بهره‌گیری از Dolby Vision IQ، تلویزیون‌های OLED ال‌جی تجربه دیداری-شنیداری واقعاً تماشایی را ارائه خواهند نمود. Dolby Vision IQ قابلیت جدید هوشمندی برای تلویزیون‌ها است تا با حداکثر خلاقیت و بدون توجه به نور محیطی یا ژانر محتوا، کیفیت تصویر بهینه‌ای را فراهم آورند.

حالت جدید Filmmaker Mode که توسط فیلم‌سازان بنام هالیوودی موردحمایت قرارگرفته، تصاویر را به همان شکل تولید شده، پخش خواهد کرد. با غیرفعال کردن برخی افکت‌های پساپردازشی (مانند نرمی حرکات، کاهش نویز یا افزایش وضوح) درحالی‌ که نسبت‌های تصویر، رنگ‌ها و سرعت فریم به‌طور کامل و دقیق حفظ‌ شده‌اند، تلویزیون‌های OLED ال‌جی با استفاده از Filmmaker Mode با صداقت و وفاداری کامل تصویر را به همان شکل که مدنظر کارگردان بوده بازپخش می‌کند. انجمن حرفه‌ای هالیوود (HPA) هم با جایزه Excellence in Engineering Award از تلویزیون‌های OLED ال‌جی تقدیر کرده و آن‌ها را اولین و تنها محصولی می‌داند که کالیبراسیون نرم‌افزاری را در سطح سخت‌افزار هم اعمال کرده‌اند. این امر جای پای تلویزیون‌های OLED ال‌جی را به‌عنوان پیشرو صفحه‌نمایش‌های مرجع در هالیوود برای استفاده در فرآیند تولید محتوا بیش‌ازپیش محکم ساخته است.

LG-NanoCell-TV75NANO992

پلتفرم برنده جایزه تلویزیون هوشمند webOS هم همراه با تلویزیون‌های OLED و NanoCell ال‌جی ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. این پلتفرم به شکل فزاینده‌ای از سوی تأمین‌کنندگان محتوای برتر جهانی برای تولید اپلیکیشن‌ها و سرویس‌هایی مانند Disney+ و Netflix و CBS All Access مورد استقبال قرارگرفته است. در نسخه جدید ۲۰۲۰، اپلیکیشن Apple TV به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا در کانال‌های Apple TV+ و Apple TV عضو شوند و همچنین به iTunes video library خود برای خرید یا اجاره بیش از ۱۰۰ هزار عنوان فیلم و نمایش تلویزیونی دسترسی داشته باشند. مصرف‌کنندگانی که تلویزیون‌های ال‌جی ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ را در اختیار دارند نیز می‌توانند از این‌ پس از اپلیکیشن Apple TV استفاده کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید