۰۴ دی ۱۳۹۸

وقتی تلویزیون شما ال جیه، سرگرمی شما هم بی حد و مرزه

با تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی، بهترین نشینی‌های خانوادگی و دوستانه را تجربه کنید و هر چقدر دلتان می‌خواهد سرگرم شوید.

کنار بهترین‌های زندگی خود بنشینید و همه روبه‌روی تلویزیون جمع شوید، خنده‌هایتان را با هم سهیم شوید و از محتوای بی‌حد و مرز در این تلویزیون‌ها لذت ببرید.

جمع‌های خانوادگی هرگز اینقدر خوش نمی‌گذشت چون به لطف پیشرفت علم و فناوری تلویزیون، شما و کودکان اکنون می‌توانید بعد از ظهر روز تعطیل را با تماشای یک فیلم در فیلیمو یا نماوا، خواندن آوازهای محبوبتان در کانال کارائوکه یا تماشای کلیپ‌های ویدئویی بامزه در آپارات و یوتیوب بگذرانید.

با دیگران اشتراک‌گذار بگذارید یعنی به آنها اهمیت بدهید. برنامه‌های نمایشی بزرگسالان عالی است اما گاهی هم باید کوچک شد و کارتون تماشا کرد. شما می‌توانید با استفاده از Miracast، به صورت بی‌سیم، تبلت خود را به تلویزیون هوشمندتان متصل کنید و کارتون‌های بامزه و مورد علاقه کودکان خود را روی صفحه بزرگ تلویزیون منتقل کنید.

72467385_1013180115747675_1939682036750358639_n(1)

به روزهای بارانی، برفی یا آلوده فکر کنید که چاره‌ای به جز در خانه ماندن ندارید. از کنترل جادویی Magic Remote به عنوان فرمان ماشین، بیل یا حتی چوب جادویی استفاده کنید و کودکان خود را هنگام انجام بازی‌های مورد علاقه در تصورات خود غرق کنید. به سوامپی (Swampy) در بازی ?Where’s My Water کمک کنید تا با لوله‌کشی مشکل خود را حل کند. شما می‌توانید با Clock Quiz خواندن ساعت را سرگرم‌کننده کنید.

شما و کودکانتان تخیلات قوی و تصوراتی بی‌حد و مرز دارید. حالا شما می‌توانید کنترل جادویی Magic Remote Voice را در دست بگیرید و آن را به اطراف تکان دهید؛ انگار شما جادوگر قصری مخوف هستید و می‌خواهید تلویزیون خود را طلسم کنید. بچه‌ها حوصله شما را سر برده‌اند؟ کلید صدا را روی کنترل فشار دهید و به تلویزیون خود بگویید که برنامه مورد علاقه‌تان را باز کند. کودکان می‌توانند شماره‌ای را روی تلویزیون طراحی و به آن کانال پیمایش کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید