۰۲ دی ۱۳۹۸

پیشنهاد ال جی به شما برای داشتن یک دورهمی ساده و شاد در شب‌های زمستانی

اگر می‌خواهید شب‌های زمستانی و آلوده که مجبورید در خانه‌ بمانید نه تنها سرگرم شوید بلکه شاد شوید و از تجربه کنار هم بودن اعضای خانواده لذت می‌برید به پیشنهاد ما فکر کنید.

وقتی هوای بیرون خوشایند و مطبوع نیست و جرئت نفس کشیدن نداری، تنها چیزی که یک شب زمستانی را به شبی خاطره‌انگیز تبدیل می‌کند یک دست لباس راحتی، لم دادن روی مبل، دور هم بودن اعضای خانواده، یک مشت تنقلات و تماشای یک فیلم ناب با بهترین کیفیت صدا و تصویر است.

اول از همه فناوری را دریابید! اگر فکر می‌کنید چرا بعضی از فیلم‌های سینمایی موفق شاهکار هستند، خب، حتماً دلیلی دارد. هیچ کس دلش نمی‌خواهد تجربه فیلم تماشا کردن شما را با صدا یا تصویر ضعیف خراب کند. شما باید واقعاً به نحوه تماشا کردن خود اهمیت دهید؛ حتی اگر اخبار شبانگاهی باشد!

2015-december-article-2-1

به بزرگ‌ها فکر کنید و به آنهایی که می‌توانید با خود بیرون ببرید. فیلم خود را با استفاده از پروژکتورهای Minibeam ال‌جی روی دیوار منعکس نمایید و واقعاً حس کنید که جلوی صفحه بزرگ سینما نشسته‌اید.

نمی‌خواهیم بگوییم که تجربه تماشا در تلویزیون لطفی ندارد. برای همین به شما تلویزیون ۵۵ اینچ OLED ال‌جی را پیشنهاد می‌کنیم. رنگ‌های شدید، زاویه دید وسیع و توانایی نمایش تصویر در سیاهی کامل به شما کمک می‌کند تا هر فیلمی که می‌بینید را با بهترین سطح از کیفیت نمایش دهد.

مورد دیگر این است که حتماً از قدرت بخشیدن به صدا اطمینان حاصل کنید. تجربه فیلم واقعی باید قلب شما را با کوچکترین صدا بلرزاند زیرا شنیدن سینما مانند دیدن آن اهمیت دارد. ال‌جی ساندبار یا همان بلندگو خطی ال‌جی همراهی مناسب برای تعدیل صدا و همگام کردن آن با تصویر فیلم است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید