۱۷ بهمن ۱۳۹۸

اولین کاکپیت درون خودرویی دنیا با نمایشگر P-OLED ال جی در کادیلاک اسکالید 2021

سیستم نمایشگر یکپارچه و آینده‌گرای ال‌ جی زاویه دید عریض، طراحی انعطاف‌پذیر بی‌همتا و رابط کاربری بهبودیافته انسانی-ماشینی را ارائه می‌دهد.

خودروی جدید کادیلاک اسکالید جدید 2021 ،که اوایل این هفته به نمایش گذاشته شد، از فناوری P-OLED ال جی برخوردار است؛ این اولین باری است که یک نمایشگر OLED منحنی در تولید خودرو استفاده شده.

نمایشگر P-OLED در بخش مرکزی SUV خودروی کادیلاک طراحی کاملا جدیدی دارد و اولین وسیله نقلیه‌ای به شمار می‌رود که از DCS یا کابین دیجیتال P-OLED ال جی بهره می‌برد. نمایشگر 38 اینچ از 3 پنل نمایشگر اولد پلاستیکی (P-OLED) جداگانه که هر کدام به قطر 16.9 اینچ هستند تشکیل شده است. سه نمایشگر منحنی یک زنجیره پنل ابزاری (IPC) برای نمایش اطلاعات اساسی مربوط به خودرو و یک بخش مرکزی یکپارچه (ICS) که به عنوان نمایشگر سرگرمی و اطلاع رسانی برای پخش محتوای صوتی، تصویری و مسیریابی را تشکیل می‌دهد.

04-2021-Cadillac-Escalade_16x9

سیستم پیشرفته خودروی اسکالید کادیلاک به مسیریابی واقعیت مجازی و دید در شب به لطف وجود نرم‌افزار ساخت ال جی تجهیز شده است. نرم افزار پیشرفته ال جی Automotive Safety Integrity Level یا ASIL، که نشان‌دهنده سطح یکپارچگی امنیت خودرو است، با استانداردهای بین‌المللی ایزو برای کاربرد امنیت خودرو در جاده مطابقت دارد.

2021-cadillac-escalade-live-image

بنابر گزارش‌های مرکز تحقیقاتی IHS Markit، انتظار می‌رود بازار جهانی نمایشگر خودرو از 7.8 میلیارد دلار در سال گذشته به 10.5 میلیارد دلار در سال 2023 رشد کند. زاویه دید عریض، انحنا و گرافیک جسورانه و عالی این نمایشگر قادر خواهد بود نمایشگر P-OLED ال جی در خودرو را برای رانندگان به یک نمایشگر ملموس‌تر و جذاب‌تر مبدل ‌کند. درجه بالایی از انعطاف و باریکی بی‌مانند در فناوری OLED برای سازندگان خودروهای رده بالا نیز جذابیت دارد؛ یعنی همان شرکت‌هایی که مشتاق معرفی ابتکارات جدید در مخاطبان دست اول خود هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید