۲۹ بهمن ۱۳۹۸

تجربه جهش واقعی آدرنالین با فیلم‌های ژانر وحشت در تلویزیون OLED ال جی

خودتان را برای تماشای بی‌وقفه فیلم در ایام تعطیل عید نوروز آماده کنید! یعنی همان وقتی که دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی بیشتر از همیشه می‌چسبد.

 اگر نمی‌توانید بین یک جمع دوستانه با سلیقه‌های مختلف به تفاهم برسید که کدام ژانر فیلم را انتخاب کنید برای شما یک پیشنهاد عالی داریم: فیلم‌های ژانر کلاسیک، درام، کمدی یا اجتماعی را می‌توان در تنهایی و خلوت هم تماشا کرد و ممکن است مخاطبان خاصی را بطلبد و آن چنان برای انتخاب شدن در یک دورهمی دوستانه مناسب نباشد. اما اگر دلتان می‌خواهد از هم‌نشینی با دوستان و اعضای خانواده در شب‌های عید نوروز نهایت لذت را ببرید، حتما دلتان می‌خواهد چیزی را تجربه کنید که متفاوت باشد. شک نکنید تماشای فیلم‌های تخیلی، هیجانی یا ترسناک در یک جمع صمیمی بیشتر مزه می‌دهد.

3640ad3a-4872-4cc4-bc7c-0c7b24daa967

اگر عاشق فیلم‌های ترسناک و هیجانی هستید و می‌خواهید با ترس و وحشت جهش آدرنالین را تجربه کنید، حتما باید سیستم صوتی و تصویری خیلی خوبی داشته باشید.

تلویزیون شما برای تماشای این ژانرهای خاص و هیجان‌انگیز باید صدای فراگیر سه‌بعدی داشته باشد و علاوه بر نمایش رنگ‌های زنده و طبیعی و کنتراست بالا تاریک‌ترین صحنه‌ها را به وضوح نشان دهد تا بتوانید حتی در سایه‌ها هم سوژه‌ها را دنبال کنید.

اگر به دنبال تلویزیونی هستید که از نظر صدا و تصویر برای تماشای این سبک فیلم‌ها ایده‌آل باشد و مو به تنتان سیخ کند، به شما تویزیون‌های OLED ال‌جی را پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانند صحنه‌های تاریک و وحشت‌آور را خیلی بهتر از تلویزیون‌های ‌LCD تبدیل به صحنه‌های فراموش‌نشدنی کنند.

دلیلش این است که در تلویزیون OLED ال‌جی تک‌تک پیکسل‌ها به تنهایی تولید نور می‌کنند. بنابراین، مشکی خالصی ایجاد می‌شود که هرگز در هیچ تلویزیون دیگری شاهدش نبوده‌اید. خاموش شدن پیکسل‌ها به صورت مجزا رنگ سیاه را واقعاً سیاه ترجمه کرده و نسبت کنتراست نامحدودی ایجاد می‌کند.

67482574_157405612053859_8022851070875574023_n

تلویزیون OLED ال‌جی اولین فناوری با نسبت کنتراست نامحدود به شمار می‌رود. دامنۀ نسبت کنتراست از روشن‌ترین تا سیاه‌ترین متغیر است. سیاهی عمیق در تلویزیون ‌OLED ال‌جی به نظر می‌رسد که ذوب می‌شود و حس بیشتری از واقع‌گرایی صحنه‌های ترسناک و هیجانی تخیلی و عمق را در سر تا سر فیلم ارائه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید