۲۹ بهمن ۱۳۹۸

تلفن‌های هوشمند 2020 ال جی سری K با امکانات دوربین پیشرفته‌تر

چهار دوربین با تجربه امکانات چندرسانه‌ای بهتر در یک پکیج بی‌رقیب برای کاربران بیشتر

ال جی الکترونیکس امروز مجموعه تلفن‌های هوشمند 2020 سری K را در مدل‌های ال جی K61، ال جی K51S و ال جی K41S معرفی کرد؛ محصولاتی که برای ارائه تجربه کاربری درجه یک شامل امکانات دوربین ارتقا یافته، قابلیت‌های چندرسانه‌ای و عملکرد کلی بهتر با قیمت مقرون به صرفه طراحی شده‌اند. هر سه مدل تلفن هوشمند جدید میراث‌دار امکانات پیشرفته‌ای هستند که اولین بار در تلفن‌های پیشرفته و پرچمدار سطح بالا معرفی شده‌اند و قرار است انتخاب برتر در بازار بسیار رقابتی امروز باشند.

هر کدام از این تلفن‌های هوشمند مجهز به چهار دوربین در پنل پشت با آرایش خطی هستند که اولین بار در تلفن‌های هوشمند خانواده K به کار رفته است: یک دوربین اصلی با رزولوشن بالا، یک دوربین زاویه گسترده، یک حسگر عمق و یک لنز ماکرو. دوربین اصلی 48 مگاپیکسل در محصول پیشرفته‌تر این مجموعه یعنی ال جی K61 بالاترین رزولوشن را در میان تلفن‌های هوشمند ال‌جی دارد. ال جی K51S نیز با دوربین اصلی 32 مگاپیکسل از نظر تعداد پیکسل‌ها از گوشی‌های قبلی ال جی سبقت گرفته است. با این دوربین‌های ایده‌آل که برای هر وضعیتی مناسب هستند، ثبت جادوی تمامی لحظات به یادماندنی تا کنون به این سادگی و مفرحی نبوده است.

LG-K51S_Shot-01

ال جی K61 مجهز به نمایشگر بسیار واضح 6.5 اینچ FHD+ FullVision با نسبت تصویر 19.5 به 9 است در حالی که نمایشگر ال جی K51S کمی باریکتر است و ابعاد 6.5 اینچ HD+ FullVision با نسبت تصویر 20 به 9 دارد. نمایشگر هر دوی این تلفن‌های هوشمند یک سوراخ ریز ساده برای دوربین دارد اما ال جی K41S به نمایشگر 6.5 اینچ HD+ FullVision با نسبت تصویر 20 به 9 و دوربین قطره‌ای مجهز شده است. هر سه تلفن هوشمند 2020 سری K با نمایشگرهای سینمایی که حاشیه باریک‌تری نسبت به پیشینیان خود دارند برای بهبود تجربه مشاهده غوطه‌ورکننده طراحی شده‌اند.

باتری پرقدرت 4 هزار میلی‌آمپر، صدای فراگیر و سه بعدی DTS:X برای تجربه صدای واقعی 7.1 کاناله با هدفون و استاندارد نظامی MIL-STD-810G برای دوام و قدرت برای بیشتر شدن جذابیت‌های این سه عضو جدید خانواده K ال جی از نظر مشتریانی ارائه شده‌اند که مشتاقانه می‌خواهند تجربه تلفن هوشمند میان رده خود را با قیمتی مقرون به صرفه ارتقا دهند.

LG-K41S_Shot-02

چانگ ما، مدیر ارشد گروه استراتژی شرکت ارتباطات موبایل ال جی الکترونیکس، گفت: «موضوع ارزش‌های کلیدی در سری K ال جی فناری‌های پیشرفته و قیمت رقابتی است. ما بر این باوریم که سری K رقابتی‌ترین تلفن‌های هوشمند در این بخش می‌شود که امکاناتی واقعا تحسین‌برانگیزی را در اختیار مشتریان می‌گذارند.»

سری K 2020 ال جی در سه ماهه دوم سال میلادی وارد بازار امریکا می‌شود و پس از آن در بازارهای منتخب اروپا و آسیا عرضه خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید