۰۱ بهمن ۱۳۹۸

نمایشگاه CES 2020: سکوی درخشش تلویزیون‌های 8K واقعی ال‌ جی

ال جی از تلویزیون‌های ۸K واقعی ۲۰۲۰ خود که مجهز به سومین نسل پیشرفته از پردازنده‌‌های هوش مصنوعی آلفا ۹ هستند در نمایشگاه CES 2020 پرده برداری کرد.

هشت مدل تلویزیون جدید ۷۷ و ۶۵ اینچ نیز به مجموعه تلویزیون‌های ۸۸ و ۷۵ اینچ فعلی می‌پیوندند.

مجموعه متنوع محصولات ۲۰۲۰ ال‌جی شامل تلویزیون ۸۸ و ۷۷ اینچ از تلویزیون‌های SIGNATURE OLED 8K (مدل ZX) و تلویزیون‌های پیشرفته NanoCell ال‌جی (مدل ۷۵ و ۶۵ اینچ Nano99، مدل ۷۵ و ۶۵ اینچ Nano97، مدل ۷۵ و ۶۵ اینچ Nano95) می‌شود که همگی از تعریف رسمی و جدید ۸K Ultra HD ال‌جی بهره می‌برند.

LG-OLED-TV-8K_02

نه تنها تلویزیون‌های ۸K ال‌جی از وضوح ۸K واقعی (Real 8K) برخوردار هستند بلکه مشتریان با این محصولات آینده‌نگر از روش‌های گوناگونی برای لذت بردن از تجربه ۸K واقعی بهره‌مند می‌شوند. ماژول‌های جدید قابلیت پخش محتوای ۸K اصلی را به لطف پشتیبانی از وسیع‌ترین انتخاب منابع محتوای ۸K از طریق ورودی‌های HDMI و USB دیجیتال امکان‌پذیر می‌کند.

جدیدترین تلویزیون‌های ۸K ال‌جی به دلیل برخورداری از نسل سوم پردازنده هوش مصنوعی آلفا ۹ یا α (Alpha) 9 Gen 3 AI عملکرد بهتری دارند. مجموعه تلویزیون‌های سال ۲۰۲۰ ال‌جی با بهره‌مندی از فناوری یادگیری عمیق از کیفیت تصویر و صدای بهینه‌شده و بهتری برای همه نوع محتوا ارائه می‌دهد که از طریق فناوری ۸K upscaling برای ارتقا به کیفیت ۸K بر پایه هوش مصنوعی میسر می‌شوند.

LG-OLED-TV-8K_03

فناوری AI Picture Pro پردازنده نسل سوم آلفا ۹ می‌تواند چهره‌ها و متون روی صفحه را تشخیص دهد، آنها را تنظیم کند و هر کدام را شفاف‌تر نماید تا رنگ پوست جلوه طبیعی‌تری  داشته باشد، مشخصات چهره به خوبی نمایش داده شود و کاراکترها و شخصیت‌های روی صفحه واضح‌تر و خواناتر باشند.

LG-OLED-TV-8K_04

فناوری صدای هوش مصنوعی AI Sound Pro محتوای صدا در پنج بخش موسیقی، فیلم، ورزش، درام یا اخبار را تحلیل و طبقه‌بندی می‌کند تا اصوات واضح‌تر و غنی‌تر و صدای پس زمینه با بافت‌های ویژه و جزییات بیشتری را منتشر کند. کلماتی که صحبت می‌شوند هم تفکیک شده و حجم صدای آنها افزایش یافته است تا بینندگان راحت‌تر آنها را به طور مجزا بفهمند. صداهای پس زمینه تشخیص داده می‌شود و صحنه‌ها با صدای فراگیر ۵٫۱ مجازی برای سطح بالاتری از غرق شدن بیننده ارتقا پیدا کنند.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید