۱۰ بهمن ۱۳۹۸

نمایشگاه CES 2020: نسخه جدیدی از یخچال پیشرفته و هوشمند InstaView ThinQ ال جی

در سال ۲۰۲۰، ال‌جی یخچال‌های پیشرفته و برتر خود را با نسل جدید فناوری ThinQ ارتقا می‌دهد. این یخچال‌ها یهوشمند به تازگی در نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس در غرفه ال جی به نمایش عموم گذاشته شد.

مواد غذایی که داخل یخچال گذاشته می‌شوند یا از یخچال خارج می‌شوند، هم در بخش درب دولایه Door-in-Door و هم کشوهای ریلی داخلی، با کمک فناوری هوش مصنوعی و بصری پیشرفته به صورت لحظه‌ای و در هر جایی که باشید به شما اطلاعات محتویات داخل یخچال را می‌دهد. با این اطلاعات، یخچال اینستاویوی ال‌جی ThinQ می‌تواند پیشنهادات غذایی مفیدی را با توجه به محتویات داخل آن به شما ارائه دهد.

فناوری هوشمندتر به صاحبخانه هشدار می‎دهد مواد غذایی موجود در داخل یخچال کم شده و خیلی قبل‌تر از این که به خانه برسد و ببیند که در یخچال تخم مرغ ندارد، به او توصیه می‌کند آیتم مورد نظرش را دوباره سفارش دهد.

New-InstaView-ThinQ_01

پنل شیشه‌ای و فرانما در جلوی یخچال هوشمند اینستاویوی ال جی ۲۰۲۰ فقط به درد دیدن فضای داخل بدون باز کردن درب و جلوگیری از هدررفت هوای سرد نمی‌خورد. این پنل در واقع یک نمایشگر ۲۲ اینچ است که امکان مرور وب و تماشای فیلم‌های آشپزی را با اتصال به وای-فای بدون نیاز به استفاده جداگانه از تلفن هوشمند و تبلت میسر می‌کند.

یخچال اینستاویوی ال جی در نمایشگاه CES از سرویس خدمات مشتری هوشمند Proactive Customer Care برخوردار است. مشتریان با پشتیبانی این سرویس شخصی‌سازی شده بیشتر می‌توانند از لوازم خانگی خودشان بهره ببرند و نکات مفیدی را برای استفاده بهینه‌تر و هشدار فعالانه به کاربران در هنگام بروز مشکلات احتمالی فراهم می‌کند.

مثلا، این قابلیت عملکرد یخچال را به صورت آنی و فوری کنترل می‌کند و از طریق برنامه کاربردی LG ThinQ پیام می‌فرستد؛ در واقع، یخچال هوشمند شما تشخیص دهد که آیا دمای یخچال به صورت غیرطبیعی بالا رفته است، نیاز به تعویض فیلتر دارید یا می‌خواهید اطلاعات مهم و حیاتی دیگری برای بهترین شیوه نگهداری از یخچال خود بدانید.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید