۱۰ بهمن ۱۳۹۸

کدام تلویزیون‌های ال‌ جی در نمایشگاه CES 2020 برنده جایزه شدند؟

برای هشتمین سال متوالی تلویزیون‌های OLED ال‌ جی، لوازم خانگی و تلفن‌های هوشمند پرچمدار ال‌ جی همگی جوایز نوآوری را از CES دریافت کردند.

در نمایشگاه CES 2020، تلویزیون OLED ال‌ جی بار دیگر جایزه بهترین نوآوری نمایشگاه CES را در بخش نمایشگر ویدیو و بالاترین افتخار را در سه سال از ۵ سال گذشته به خود اختصاص داد. ال‌جی، پرفروش‌ترین برند تلویزیون OLED در دنیا، بخشی را ویژه تلویزیون‌های پیشرفته OLED که مشکی کامل، رنگ‌های باورنکردنی و قابلیت‌های بسیار داینامیک بی‌رقیبی را به نمایش می‌گذارند ایجاد کرده است.

LG-CES-2020-AWARD_01-e1579391898448

در سال ۲۰۲۰، بخش سرگرمی خانگی ال‌جی دو جایزه ویژه نوآوری دریافت کرد: یکی برای اولین تلویزیون‎های نسل جدید NEXTGEN ال‌جی که در CES 2020 معرفی شدند و جایزه دیگر برای تلویزیون‌های OLED ال‌جی مجهز به استاندارد نسل جدید ATSC 3.0 که با همکاری ال‌جی توسعه یافته است.

LG-OLED-TV-8K_01-1024x682

یکی از مهم‌ترین افتخارات سال جاری این شرکت کسب عنوان Best TV of CES Award برای ششمین سال متوالی است. برنامه Best of CES Award (برنامه رسمی CES Awards که به نیابت از انجمن تکنولوژی مصرف‌کننده و توسط Engadget اجرا می‌شود) از میان هزاران تلویزیون جدید ارائه‌شده در نمایشگاه CES، تلویزیون‌های LG CX series OLED را به‌عنوان بهترین محصول انتخاب کرد.

LG-SIGNATURE-OLED-TV-R-03

ال‌جی با تلویزیون‌های OLED پیشگامانه خود همچنان به سلطه‌اش بر بازار تلویزیون ادامه می‌دهد و در میان طیف وسیع حرفه‌ای‌های این صنعت، امسال در گروه تلویزیون CES توانست برنده ۸۳ جایزه و لوح افتخار گردد. تلویزیون رول شونده فوق پیشرفته SIGNATURE OLED TV RX (مدل ۶۵RX) از سوی انجمن تکنولوژی مصرف‌کننده (CTA)‌ در دسته نمایشگرهای ویدیویی، مفتخر به دریافت عنوان CES Best of Innovation Award (جایزه بهترین اختراعات CES) گردید.

CES-2020-LG-INNOVATION-ZONE-BEST-ENTERTAINMENT_-1

تلویزیون LG SIGNATURE OLED ZX 8K هم «نشان تعالی بهترین نمایشگر ویدیویی سال» را از CTA دریافت کرد. تلویزیون‌های NEXTGEN OLED ال‌جی هم که بر پایه استاندارد جدید ATSC 3.0 تولیدشده‌اند، توانستند بیش از دو جین جایزه را از آن خود کنند.

CES-2020-LG-INNOVATION-ZONE-BEST-ENTERTAINMENT_-2

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید