۲۷ اسفند ۱۳۹۸

خرید غیرحضوری، بی واسطه و مطمئن محصولات موبایل ال جی از ال جی موبایل مارکت

فروشگاه اینترنتی “ال جی موبایل مارکت” ، تمامی محصولات فروشگاه ال جی موبایل چارسو را به صورت فروش آنلاین در اختیار مشتریان ال جی موبایل قرار می دهد و به صورت مستقیم توسط مدیریت فروشگاه فعالیت می‌نماید.

درباره فروشگاه رسمی موبایل ال جی (چارسو)

داستان ما را بشنوید…

فروشگاه موبایل ال جی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین، مجهزترین و پرفروش‌ترین فروشگاه‌های موبایل به عنوان نمایندگی رسمی موبایل ال جی در ایران ، طی مراسمی در مرکز خرید چارسو تهران بازگشایی شد.

شرکت ال جی طی یک مراسم باشکوه در مرکز خرید چارسو، یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین فروشگاه های موبایل خود را بازگشایی کرد. در این مراسم که در روز چهارشنبه 6 دی ماه  سال 96 در حضور مدیران ارشد ال جی، گلدیران، مدیا پردازش، مادیران و اصحاب رسانه‌ برگزار شده بود، ال جی با افتخار از این فروشگاه بسیار پیشرفته و بزرگ رونمایی کرد.

مرکز امور مشتریان ال جی جهت انجام امور نرم افزاری و مشاوره در مورد امور سخت افزاری برای راحتی مشتریان در محل  برند شاپ فروشگاه موبایل ال جی افتتاح شده است. مشتریان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه مشکل به هنگام خرید و یا جهت به‌روزرسانی سیستم عامل گوشی خود در همان محل فروشگاه از این خدمات بهره‌مند شوند.

LGmobile-in-iran

فروشگاه موبایل ال جی، یک تجربه خرید متفاوت

فروشگاه گوشی ال جی مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی شده است و علاوه بر برطرف کردن کلیه مشکلات نرم افزاری گوشی‌های همراه، خدمات بهتری در فضایی بزرگ‌تر در خدمت مشتریان ال جی قرار می‌دهد. همچنین این فروشگاه با شرایطی متفاوت از یک فروشگاه معمولی نظیر اینترنت رایگان، پذیرایی و غیره برای خریداران تجهیز شده است.

فروشگاه جدید ال جی در چارسو تهران تجربه‌ای متفاوت برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد. در این فروشگاه می‌توانید به راحتی و در آرامش از محصولات دیدن کنید و هر سوال تخصصی و عادی که دارید بپرسید. حتی می‌توانید کد و سایر اطلاعات محصول را دریافت کرده و محصول مورد نظرتان را از سایر فروشگاه های ال جی تهیه کنید. LG  قصد دارد در این فروشگاه کم‌نظیر تجربه خریدی برای شما رقم بزند که تا به حال آن را تجربه نکرده‌اید.

lg-in-iran-min-1030x687-1-1024x683

فروشگاه رسمی موبایل ال‌جی دقیقا کجاست ؟

فروشگاه گوشی  ال‌جی چارسو که در قلب بازار موبایل ایران قرار دارد، طی چند سال گذشته توانسته رکورد فروش را زده و به پرفروش‌ترین فروشگاه موبایل این شرکت در دنیا تبدیل شود. اکنون این فروشگاه محبوب غیر از بخش لوازم الکترونیکی مصرفی میزبان بخش موبایل هم شده است و با گسترش فضای خود و در مکانی جدید، میزبان بازدیدکنندگان بیشتری می‌شود. همچنین کل این بخش نیز دوباره بازسازی و دکوراسیون شده است تا بازدیدکنندگان گرامی بتوانند با آرامش و راحتی بیشتری از محصولات بازدید کرده و کار با آنها را تجربه کنند.

 ال جی موبایل مارکت

فروشگاه اینترنتی ال جی موبایل مارکت تنها نمایندگی رسمی LG در ایران :

با مراجه به وبسایت رسمی LG به آدرس www.lg.com ، و ورود به قسمت موبایل ها با انتخاب گزینه از کجا خریداری کنیم برای هر محصول، مشاهده می‌کنید سایت LGmobileMarket.com  به عنوان تنها سایت فروش اینترنتی مجاز در ایران معرفی شده است.

راهنمای تصویری اصالت فروشگاه رسمی اینترنتی موبایل ال جی(LGMobileMarket.ir):

1-مراجعه به سایت رسمی ال جی (Lg.com):

انتخاب گزینه “موبایل ها ” در منو اصلی https://www.lg.com/ir/mobiles

نمایندگی-رسمی-موبایل-ال-جی-1024x550 (1)

2-ورود به صفحه “موبایل ها” :

انتخاب گزینه “گوشی های موبایل ال جی “  : https://www.lg.com/ir/mobile-phones

نمایندگی-رسمی-گوشی-ال-جی-2-1024x543

3- انتخاب یکی از موبایل های ال جی :

انتخاب دکمه ” از کجا خریداری کنم “  در صفحه https://www.lg.com/ir/mobile-phones

نمایندگی-رسمی-گوشی-ال-جی-3-1024x553

4-مشاهده وبسایت ال جی موبایل مارکت در قسمت “نماینده فروش اینترنتی مجاز” :

نمایندگی-رسمی-گوشی-ال-جی-1-1024x557در فضای امروز تجارت الکترونیک ایران، شاید دشوارترین کار برای یک سایت فروشگاهی تمرکز بر یک حوزه خاص و محروم شدن از مزیتهای رقابتی فروش کالاهای مختلف باشد؛ اما از سوی دیگر همین تخصص و تمرکزگرایی موجب بالا رفتن توان یک سایت در ارائه بهترین و دقیقترین مشاوره و در نهایت انتخاب و خرید بهتر برای کاربران خواهد شد و تجربه های متعدد داخلی و بین المللی موید این نکته است که اعتماد کاربران به فروشگاههای تخصصی روز به روز در حال افزایش است و ال جی موبایل مارکت مفتخر است که در مدت فعالیت مستمر با سخت کوشی این رویه را حفظ کرده است.

فروشگاه اینترنتی ال جی موبایل مارکت وب سایت فروش گوشی های موبایل ال جی که یک فروشگاه تخصصی گوشی موبایل است .

فروش گوشی موبایل ال جی به سراسر ایران افتخار ماست.و رسالت ما تحویل سریع و صرفه جویی در هزینه و زمان است.کسب نماد اعتماد از سازمان توسعه تجارت الکترونیک نشان فروش قانونی و با اصالت ماست.

ما بعنوان یک فروشگاه اینترنتی رعایت جانب انصاف و صداقت بعنوان اصلی ترین پایه این اعتماد را سرلوحه کار خود می دانیم و همواره سعی در گسترش فروش خود خواهیم داشت.

a0f0989f-e293-4590-b282-5bd0fc867844-768x432-1

ساعت کاری فروشگاه: تمام روزهای هفته از ساعت 10 الی 21 (به جز روز های تعطیل رسمی)

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید