۲۲ اسفند ۱۳۹۸

در دوران قرنطینه خانگی، با ​شبکه‌های نمایش اینترنتی به جنگ کرونا و کسالت بروید

در دوران قرنطینه خانگی، فارغ از نظافت کردن زیر و بم خانه در موسم خانه تکانی، هیچ چیز به اندازه تماشای فیلم و سریال نمی‌چسبد.

با تماشای فیلم و سریال های جذاب و دیدنی، هم کمتر حوصله‌تان سر می‌رود و هم کلی کیف می‌کنید. علاوه بر این، کمتر هوس می‌کنید از خانه بیرون بروید و سلامت خود و دیگران را به خطر بیندازید.

تلویزیون های هوشمند webOS ال جی تماشای فیلم را برای همه آسانتر کرده‌اند و تنها با استفاده از ریموت کنترل تلویزیون هوشمند ال جی و یک اتصال اینترنت می توانید به هزاران ساعت فیلم و سریال دسترسی داشته باشید.

شاید باورتان نشود ولی حتی لازم نیست از روی مبل بلند شوید تنها با باز کردن نرم افزار Filimo در تلویزیون هوشمند ال جی و یا باز کردن آدرس tv.filimo.com یا وب سایت نماوا به آدرس namava.ir در مرورگر وب این تلویزیون ها به همه این فیلم ها و سریال ها دسترسی داشته باشید.

photo_2017-09-05_09-48-44

تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های درخواستی علاوه بر راحتی استفاده نیاز به ذخیره سازی بر روی هارد یا دیسک های دیجیتال را ندارد و تنها به یک اتصال اینترنت نیاز خواهید داشت، یه هیچ عنوان نگران مصرف اینترنت نباشید چون با استفاده از سرویس نماوا و فیلیمو حجم مصرف شده برای تماشای فیلم از حجم ماهیانه شما کاسته نخواهد شد (بر روی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل ، شاتل، رایتل و آسیاتک) و بدون نگرانی می‌توانید هر چقدر میخواهید فیلم و سریال تماشا کنید.

نکته  دیگر در کنار استفاده نشدن از حجم ترافیک اینترنت اینکه سایت و نرم افزار معرفی شده برای تماشای فیلم در تلویزیون های هوشمند ال جی می تواند کیفیت فیلم را متناسب با سرعت اینترنت شما تنظیم کرده و بدون مکس فیلم را پخش کند.

علاوه بر فیلیمو، می‌توانید با وارد شدن به مرورگر وب در تلویزیون webOS ال جی از شبکه اینترنتی نماوا هم برای تماشای یک دنیا فیلم، سریال، مستند و کارتون ایرانی و خارجی بهره ببرید تا دوران قرنطینه خانگی به راحتی سپپری شود و همه ما از این دوران جان سالم به در ببریم.

۱۵ نظر

paria ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ پاسخ

google play

paria ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ پاسخ

نصب گوگل پلی

میلاد ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ پاسخ

تلویزیون ما اکثر سایت هارو نمیتونه باز کنه lw 57000

علی ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ پاسخ

با سلام من می خوام نرم افزار filimo tv روی تلویزیون اسمارت نصب کنم میگه قبلا نصب شده ولی بخش home نمی اید و در بخش lg play نیست و پیدا نمی کنم لطفا راهنمایی کنید

علی ۳ فروردین ۱۳۹۹ پاسخ

در تلویزیون ۶۶۱۰۰الجی فیلیمو باز نمیشه

قاسم ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ پاسخ

با سلام
توی بخش اپلیکیشن های تلویزیون الجی ، اپلیکیشن فیلیمو وجود نداره ، میشه راهنمایی کنید برای نصبش باید چیکار کنیم؟

سینا ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ پاسخ

چجوری نصب کنم
فیلیمو برای تلوزیون های آندروید هست ال‌جی که وب اس هستش

ال جی ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ پاسخ

سلام دوست عزیز،

اگر تلویزیون شما به شبکه اینترنت متصل است، شما می توانید در مرورگر وب تلویزیون خود وارد سایت فیلیمو یا نماوا شوید و با خرید اشتراک این شبکه ها از فیلم ها و سریال های گوناگون لذت ببرید.

متشکریم.

مجید ۱ خرداد ۱۳۹۹ پاسخ

سلام تلویزیون من ۶۷۱۰۰ ال جی هست اما هیچ اپلیکیشنی رو برای نصب ندارد خواهر زاده من سه سال قبل از من هوشمند سامسونگ خرید کلی برنامه نصب شده داره مثل فیلیمو و نماآوا و…. اما من که سه سال بعد از اون خریدم و مدل تلویزیون من بالاتره هیچی نصب نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید اگر هم پشتیبانی باید زنگ بزن لطف کنید شماره تماس بدید

حسین ۱ خرداد ۱۳۹۹ پاسخ

تلوزیون ال جی مدل LM67100 محصول سال ۲۰۱۲ میلادی است تلوزیون بدون لبه با قاب بژو پایه روبان شکل سه بعدی هوشمند اولی تلوزیون هوشمند سامسونگ دقیقا یکسال قبل در سال ۲۰۱۱ میلادی همزمان با مدل LW5700 ال جی به بازار عرضه شد که وای فای داخلی هم نداشت و باید دانگل وافای جداگانه براش می گرفتی البته خودت بهتر میدونی نما وا و فیلمیو عمری کمتر از سه سال دارند برای نصب این دو اپلیکیش باید با بخش پشتیبانی فیلمیو و نما وا تماس بگیری و بگی سیستم عامل تلوزیون شما NET CAST هست موفق باشید .

مجید ۱ خرداد ۱۳۹۹ پاسخ

حسین آقا به هیچ عنوان هیچ اپلیکیشنی نصب نمیشه مثلاً تلویزیون اینترنتی آیو رو سامسونگ قدیمی تر از تلویزیون من نصب شد ولی رو ال جی نصب نشد الان تو قسمت home که وارد میشم یه جا زده قسمت ویژه که دوتا اپ بیشتر نیست یکی نتفیلیکس که باز نمیشه یکی هم aqua water ممنون میشم راهنمایی کنین

حسین ۲ خرداد ۱۳۹۹ پاسخ

در اینگونه موارد ادرس سایتهایی مانند نماوا و یا فیلمیو را مستقیما در قسمت ادرس بار مرورگر اینترنتی تلوزیون وارد کنید و در زمانیکه وارد شدید ان را در منوی علاقه مندیها یا BOOKMARK تلوزیون که شبیه مرورکر فایر فاکس و امثالهم می باشد ثبت کنید و در مداجعات بعدی ان را از فهرست علاقه مندیها انتخاب کنید بدون نیاز به نصب اپلیکیشن این توضیحات را ادمین ال جی هم چند پست بالاتر داده من کاملتر نوشتم

عبدالعزیز انق ۷ خرداد ۱۳۹۹ پاسخ

بروز رسانی نمیشه

مجید ۷ شهریور ۱۳۹۹ پاسخ

سلام تلویزیون من مدل ۴۹LH590T هستش ولی چرا اپلیکشن فیلیمو روش نصب نمیشه؟؟ از گوگل پلی میخام دانلود کنم مینویسه این برنامه با دستگاه شما سازگار نیس
آپدیتشم میخام بکنم نمیشه
ممنون

mohmmad ۳ آذر ۱۳۹۹ پاسخ

salam
app telewebion ro chetor bayad nasb kard

lotfan rahnemaei konid

نظر دهید