۱۸ اسفند ۱۳۹۸

راهنمای ضدعفونی کردن هوا با دستگاه تصفیه هوای Puricare ال جی

یکی از جدیدترین و خلاقانه‌ترین محصولات تصفیه هوا که کاملا دغدغه مشتریان در دوران شیوع ویروس کرونا و سایر میکروب‌ها و ویروس‌های بیماری‌زا و مسری را برطرف می­‌کند، دستگاه تصفیه هوای Puricare شرکت ال‌ جی است.

تصفیه هوای Puricare ال‌جی با نوآوری هنرمندانه‌ای که در دل خود دارد از طراحی پیشرفته، فیلتراسیون قدرتمند و قابلیت افزایش رطوبت محیط بهره می‌برد تا نفس کشیدن را برای شما بسیار راحت کند.

دستگاه تصفیه هوای Puricare ال‌جی از یک سنسور تشخیص گرد و غبار با پشتیبانی از سیستم تشخیص صدا و فناوری DeepThinQ بهره می‌برد که می‌تواند تجربه هوای تمیز داخل خانه را لذت‌بخش‌تر و راحت‌تر کند.

Feature_07_Total_Care_System_Desk

تصفیه هوای Puricare ال‌جی ویروس‌ها و باکتری‌های معلق را می‌تواند تا 99.7 درصد کاهش دهد و ذرات ریز گرد و خاک و مواد حساسیت زا را با کمک آیونایزر و فیلتراسیون 6 مرحله‌ای از بین ببرد.

هوای خانه شما آنقدرها هم که فکر می‌کنید تمیز نیست. از آنجا که ذرات معلق پشت در خانه شما متوقف نمی‌شوند و هر طور شده وارد خانه می‌شوند، بنابراین، خانه شما 100 درصد در برابر ورود ویروس‌ها و مواد حساسیت‌زا ایمن نیست. با دستگاه تصفیه هوای Puricare ال‌جی که هوا را به صورت 360 درجه تصفیه می‌کند می‌توانید در 365 روز سال هوای پاک و سالم را نفس بکشید.

سیستم فیلتراسیون چندگانه در دستگاه تصفیه هوای Puricare ال‌جی می‌تواند 6 نوع ماده مضر را از بین ببرد. علاوه بر این، آیونایزر برای ضدعفونی کردن و از بین بردن ویروس و باکتری‌های معلق در هوا بسیار مفید است.

38445083_1107010136115104_4564886349668155392_n

حتی وقتی دستگاه تصفیه هوای Puricare ال‌جی خاموش است، فرآیند تصفیه‌ هوا انجام می‌شود و فقط وقتی این دستگاه روشن می‌شود که نیاز به استفاده از فیلترها باشد. طراحی خاص استوانه‌ای Puricare باعث شده است تا پیشرفته‌ترین تصفیه هوای ال‌جی قادر به چرخش ۳۶۰ درجه باشد.

تصفیه هوای Puricare ال‌جی با دارا بودن قابلیت تمیزکنندگی قدرتمندش می‌تواند با قدرت پرتاب بالا اتاق‌های بزرگ را نیز پوشش داده و جریان هوای ملایمی در خانه ایجاد کند. امری که باعث می‌شود این محصول بهترین گزینه برای خانواده‌هایی با فرزند باشد.

DaKQ7FCXUAAwmkm

دستگاه تصفیه هوای Puricare ال‌جی نه تنها به راحتی قابل استفاده است، بلکه با دارا بودن سیستم نوری هوشمند به شما این امکان را می‌دهد تا با یک نگاه متوجه وضعیت هوای خانه شوید و تمیز کردن هوای خانه برای شما مثل آب خوردن شود.

نشانگر هوشمند در ™PuriCare کیفیت هوا را به وسیله حسگر PM1.0 و حسگر گاز به صورت بسیار دقیق نشان می‌دهد.

00

مهم نیست دستگاه تصفیه هوا در کدام قسمت خانه قرار دارد. دستگاه تصفیه هوای PuriCare ال‌جی با جذب مواد آلاینده اطراف، هوای تمیز را برای تمام نقاط منزل شما تولید می‌کند.

طراحی استوانه‌ای منحصربه‌فرد این محصول به سیستم فیلتر ۳۶۰ درجه برای نهایت مراقبت (۳۶۰° Total Care Filter System ) تجهیز شده که در نوع خود پیشرفته‌ترین فناوری تصفیه هوا در صنعت است.

Feature_03_360_Purification_D

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید