۱۵ اسفند ۱۳۹۸

راهکارهایی برای بهداشتی و سالم نگه داشتن مواد غذایی در یخچال

سیستم Nature FRESH ال جی مجهز به سه ویژگی انطباق‌پذیر شامل FRESH Balancer، FRESH Converter و خنک کننده Nature FRESH است که علاوه بر خنک کردن مواد غذایی آنها را بهداشتی و سالم نگه می‌دارد.

ویژگی FRESH Balancer که وظیفه حفظ تعادل رطوبت درون محفظه نگهداری میوه‌ها و سبزیجات و محفظه‌های قابل تنظیم دیگر را بعهده دارد و به مشتری این امکان را می‌دهد که بتواند میزان رطوبت درون محفظه میوه و سبزیجات را حفظ  و کنترل کند.

1600_9

از سویی دیگر، ویژگی FRESH Converter می‌تواند بوسیله دمای مطلوب، محیطی سفارشی برای نگهداری گوشت، ماهی و سبزیجات ایجاد کند. در آخر به لطف نبود هیچگونه برفکی، خنک کننده Nature FRESH دمای یخچال را کنترل کرده و تضمین می‌کند که هوای سرد یکنواخت درون هر طبقه یخچال جریان داشته باشد.

قابلیت +HYGIENE FRESH

فیلتر +Hygiene Fresh ال‌جی از ۵ مرحله بوزدایی آنتی باکتریال برای از بین بردن باکتری‌ها، قارچ‌ها و بوهای بد طراحی و تولید شده است. این فیلتراز دولایه فوتوکاتالیست، لامپ فرابنفش و دولایه فیلترهای کربنی بوزدا تشکیل شده‌ است که حذف بوهای اسیدی (سبزیجات فاسد شده)، بوهای قلیایی (بوی ماهی)، قارچ‎‌ها و باکتری‌ها را انجام می‌دهد.

کمپرسور خطی اینورتر دمای یخچال را کنترل می‌کند و با صدای کمی که دارد هرگز اجازه نمی‌دهد اختلاف دما به بیش از یک درجه سانتی‌گراد برسد.

P-Veyron6_InstaView_Feature_05_SpacePlus_Ice_System_SXB535NS_17072017_D-e1503986941609

قابلیت FRESHShield یک سد حرارتی با استفاده از هوای سرد ایجاد می‌کند تا دما را حفظ کند و تروتازگی مواد غذایی را ماندگار کند.

علاوه بر این فناوری‌های پیشرفته یخچال جدید ال‌جی امکانات و قابلیت‌های متنوع دیگری نیز در اختیار شما خواهد گذاشت. امکاناتی از جمله قابلیت تنظیم کننده رطوبت FRESHBalancer، که شما می‌توانید با کلیدی ساده و از طریق تنظیم میزان رطوبت، سبزی‌ها و میوه‌های خود را در شرایطی مطلوبی نگهداری کنید. همچنین این مدل مجهز به فیلتر بهداشتی HygieneFresh+‎ است. فیلتری ۵ مرحله‌ای، که بوی بد و همچنین باکتری‌های داخل یخچال را تا ۹۹٫۹۹۹ درصد از بین می‌برد. یخ‌ساز باریک نصب شده روی درب، فضای ذخیره بیشتری را در قسمت فریزر فراهم می‌کند.

MDI765DB_InstaView_BlackSTS_2018_Feature_03_KeepFoodsFresher_D

 یخچال ال جی دارای یک محفظه کاربردی است که فضای مطلوبی برای نگهداری خوراکی‌های کوچک‌تر مانند اغذیه حاضری و پنیر در دمای مناسب فراهم می‌کند. محفظه دیگر کنترل رطوبت Moist Balance Crisper نیز ساختاری مشبک و خلاقانه‌ دارد که میزان رطوبت را در سطح مطلوبی نگه می‌دارد.

بزرگ‌ترین تهدید برای سالم‌ نگه داشتن مواد غذایی برای مدت زیاد گرما نیست، بلکه نوسانات دما نگهداری آن است. یخچال ال‌جی با موتور اینورتر خطی با تثبیت دمای داخلی یخچال نه تنها مواد غذایی را برای مدت بیشتری تازه نگه می‌دارد، بلکه این کار را با تولید کمترین صدای ممکن انجام می‌دهد. ال‌جی با کاهش نوسانات از طریق تغییرات ساختاری و متمرکز کردن انرژی بیشتر برای تازه نگه داشتن مواد غذایی به این موفقیت دست یافته است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید