۱۵ اسفند ۱۳۹۸

با ال جی K40 راحت راحت کار کنید

تلفن هوشمند ال جی K40 یک تلفن هوشمند میان رده با طراحی باریک و ارگونومیک است که صرفا برای راحتی شما تولید شده است.

لمس کردن آسان. گلسی با انحنایی زیبا در کل دستگاه قرار دارد تا جلوه‌ای مدرن و شیک به آن بدهد. مواد باعث ایجاد استحکام می شود و نهایت راختی را به ارمغان می اورد.

MC-K40-NewMoroccanBlue-Single-02-16mp-Pdaf-Desktop
دوربین اصلی 16 مگاپیکسل PDAF
هر عکس یک مانع پیشرفت
حرفه‌ای باشید، حتی در حرکت. دوربین اصلی 16 مگاپیکسل PDAF با ثبت عکس‌هایی شگفت‌انگیز، خاطرات شما را به زیبایی هر چه تمام‌تر حفظ می‌کند. لحظات کوچک خود را با فوکوس خودکار سریع و ثبت عکس شفاف و واضح همیشه به خاطر داشته باشید.

MC-K40-NewMoroccanBlue-Single-03-8mp-Front-Desktop

دوربین سلفی 8 مگاپیکسل همراه با فلاش
سلفی‌های خود را خوش‌آب‌ورنگ‌تر کنید
همیشه آماده درخشیدن هستید؟ با دوربین سلفی 8 مگاپیکسل همراه با فلاش، در کانون توجه قرار بگیرید. عکس‌ها، حتی در تاریکی، دارای نور کافی هستند. برای ثبت سلفی دارای فوکوس سریع در برابر پس‌زمینه زیبا و ملایم، به حالت سلفی بروید.

MC-K40-NewMoroccanBlue-Single-04-Ai-Cam-DesktopMC-K40-NewMoroccanBlue-Single-04-Ai-Cam-Desktopدوربین هوش مصنوعی یا AI CAM
تنظیمات ایده‌آل در یک آن
اعمال بهترین تنظیمات برای هر صحنه. AI CAM آنچه در قاب تصویر قرار دارد را تشخیص می‌دهد و تنظیمات ایده‌آلی برای 8 سوژه مختلف، شامل افراد، حیوانات و غذاها اعمال می‌کند. عکس‌ها بلافاصله اصلاح می شوند.

MC-K40-NewMoroccanBlue-Single-05-Fun-Flash-Desktop

جلوه‌های فلاش جذاب
فلاش دارای حقه‌های جدید است
روش‌های جدید برای استفاده از فلاش خود. Time Helper کمک می‌کند عکس همراه با فلاش در زمان صحیح گرفته شود. Flash Jump Cut برای 4 بار فلاش می‌زند تا گیف به‌یادماندنی ایجاد شود. و Music Flash آهنگ مورد علاقه شما را با آن تطبیق می‌دهد.

MC-K40-NewMoroccanBlue-Single-06-Google-Assistant-Desktop-V1

دکمه دستیار گوگل
برای دسترسی به قابلیت‌های گوگل، کافی است کلیک کنید
دستیار گوگل را با یک کلیک بیدار کنید. دیگر نیاز نیست بگویید «هی گوگل». فقط کافی است دکمه دستیار گوگل را فشار دهید و نگه دارید و درخواست خود را بگویید. با دو بار کلیک می‌توانید آنچه را که اطرافتان قرار دارد با Google Lens جستجو کنید.

MC-K40-NewMoroccanBlue-Single-07-Dtsx-Surround-Desktop

صدای فراگیر DTS:X 3D
صدای باکیفیت، در هر زمان و هر کجا
صدای تئاتر در جیب شما. هر کجا که می‌روید، با صدای باکیفیت DTS:X 3D سرگرم شوید. فقط کافی است هدفون‌های خود را در گوشتان قرار دهید تا صدای فراگیر بسیار واقعی شما را در فضای موسیقی انتقال دهد.

MC-K40-NewMoroccanBlue-Single-08-5.7-Hd-Desktop

صفحه نمایش 5.7 اینچ HD+ FullVision
در صفحه بزرگ تماشا کنید
صفحه نمایش +Maximized HD برای میخکوب شدن بیشتر. صفحه 18:9 FullVision باعث می‌شود بیشتر غرق در چیزهایی که تماشا می‌کنید شوید. سرگرمی در حرکت عظیم‌تر شده است.

MC-K40-NewMoroccanBlue-Single-09-Performance-And-Desktop

عملکرد و اطمینان‌پذیری
ضروریاتی که به شما قدرت می‌دهد
CPU هشت‌هسته‌ای 2.0 گیگاهرتز، سرعت و قدرت بالایی برای شما به ارمغان می‌آورد و چند وظیفه را به آسانی و روان اجرا می‌کند. Eco Playback (پخش اقتصادی) با کم کردن نور صفحه در زمانی که تنها به صدای ویدئوها نیاز دارید، باعث افزایش طول عمر باتری می‌شود. آزمایش‌های استاندارد نظامی ایالات متحده در مورد دوام بالا را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

برای خرید غیر حضوری این تلفن هوشمند می‌توانید به وب سایت ال جی موبایل مارکت مراجعه کنید و با شرکت در جشنواره نوروزی علاوه بر دریافت هدیه در ازای خرید، شانس خود را برای بردن جایزه بزرگ این جشنواره که کمک هزینه خرید یک دستگاه پژوی 206 است امتحان کنید.

۱ نظر

enfejar ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ پاسخ

بسیار عالی اصلا قابل پیش بینی نبود. شرط میبندم که عملکرد عالی ای داره.

نظر دهید