۱۸ اسفند ۱۳۹۸

تقدیر از ال‌ جی در مراسم معرفی بهترین تأمین‌کنندگان دایملر سال ۲۰۲۰

ال‌جی الکترونیکس طی سال‌های گذشته در صنعت اتومبیل‌سازی جهانی بابت خلق راه‌کارهای منحصربه‌فرد و عالی، شهرت و اعتبار فراوانی کسب کرده است.

در تازه‌ترین مورد هم برای تکنولوژی نمایشگرهای لمسی درون اتومبیل استثنایی خود از سوی Daimler Supplier Award 2020 موردتقدیر قرار گرفت.

ارزش این جایزه وقتی بیشتر مشخص می‌شود که بدانیم دایملر با صدها شرکت قطعه ساز در سراسر دنیا همکاری و مشارکت نزدیکی دارد. ال‌جی تأمین‌کننده نمایشگرهای اتومبیل‌های Daimler Truck AG و Mercedes-Benz AG است و همچنین نمایشگرهای اختصاصی ویژه ماشین‌های الکتریکی طراحی می‌کند. در این صنعت اکنون ال‌جی را به‌عنوان تأمین‌کننده برتر راه‌کارهای اتومبیل برای نسل بعدی تکنولوژی رابط‌ کاربری انسان-ماشین می‌شناسند.

این مراسم هرساله طی ماه فوریه در دفتر مرکزی دایملر در نزدیکی اشتوتگارت برگزار می‌شود. در این مراسم با جایزه Daimler Supplier Award از برترین دستاوردهای صدها گروه همکاران دایملر تقدیر می‌شود. هرساله ۱۰ جایزه در ۴ گروه به برگزیدگان اهدا می‌گردد: کیفیت، ابتکارات و تازه‌های سال، پایداری و الهام‌بخش بودن. ال‌جی الکترونیکس در دسته نوآوری‌‌های الهام‌بخش برای نمایشگرهای لمسی درون اتومبیلی مورداستفاده در محصولات Daimler Truck AG و Mercedes-Benz AG عنوان برتر را از آن خود کرد.

به خانه بردن جایزه الهام‌بخشی Daimler Supplier Award 2020 بار دیگر مهر تأییدی بر شهرت رو به رشد ال‌جی به‌عنوان تأمین‌کننده راه‌کارهای مبتکرانه، سطح بالا و پیچیده ویژه اتومبیل‌ها بود. همکاری موفقیت‌آمیز با شرکای سطح بالایی همچون Mercedes-Benz AG و Daimler Truck AG عزم و ثبات لازم برای رشد فراگیرتر را برای ال‌جی فراهم می‌آورد.

دکتر Gunnar Güthenke معاون ارشد کنترل کیفی تأمین کالای Mercedes-Benz می‌گوید: «امروزه همکاری‌های حرفه‌ای‌تر، آرامش‌بخش و بر پایه شراکت و منافع متقابل بیشتر از هرزمانی اهمیت یافته‌اند. به‌خصوص در دوره انتقالی صنعت اتومبیل، رسیدن به زبانی مشترک بر پایه مذاکرات نزدیک و مشترک‌المنافع با تأمین‌کنندگانمان برای موفقیت مسدس بنز بسیار حیاتی است. امروز ما با ۴۵۰ شریک برترمان برای گفتگویی باز و سازنده اینجا گرد هم آمده‌ایم. از عملکرد خوب تأمین‌کنندگانمان متشکرم که ثبت رکورد جدید فروش Mercedes-Benz برای نهمین سال متوالی را امکان‌پذیر ساختند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید