۲۴ فروردین ۱۳۹۹

ال جی با تلفن هوشمند VELVET مسیر جدید خود در تولید محصول را آغاز می‌کند

تلفن هوشمند جدید ال جی؛ پیشگام در مسیر تمرکز بر طراحی شیک و لمس خوشایند

از آنجا که این روزها تلفن‌های هوشمند روز به روز بیشتر شبیه هم می‌شوند، به سختی می‌توان آنها را از هم متمایز کرد و تنها راه تشخیص آنها فقط اطلاع از مشخصات فنی آنهاست، ال جی در پاسخ به این چالش از مسیر جدیدی که در تولید محصولات در پیش گرفته رونمایی کرد.

این مسیر بر طراحی متمایز و لمس چشم‌نوازی متکی است که خود را از دیگر رقبا جدا می‌کند. اولین تلفن هوشمند که قرار است با این فلسفه جدید معرفی شود تلفن هوشمند ال جی VELVET است که از دوربینی با طراحی قطره‌ای و متقارن و ظاهری صاف و یکدست برخوردار هست که هم به چشم زیباست و هم لمس خوشایندی دارد.

LG-New-Design-01

تلفن هوشمند ال جی VELVET اولین تلفن همراهی است که استراتژی برندینگ جدید ال جی در موبایل‌ها را دارد و از عناوین الفبایی که آشنا و اشاره‌کننده به نوع مدل بودند فاصله گرفته است تا به مشتریان کمک کند جوهره هر محصول را با توجه به چیزی که متناسب با ویژگی‌های شخصیتی آنها و گرایش رو به تغییر بازار است انتخاب کنند. نام VELVET قرار است تصویری از صافی درخشان و نرمی فوق العاده باشد؛ یعنی دو ویژگی بارز در موبایل جدید ال جی.

چانگ ما، معاون ارشد استراتژی محصول در شرکت ارتباطات موبایل ال جی، گفت: «برندینگ جدید ما بازتابی از گرایشات کنونی پرداختن به ذائقه منحصربه‌فرد مشتریان و احساسات آنها همراه با تاکید بیشتر بر طراحی است. این یک رویکرد شهودی‌تر و ملموس‌تر است که ما اطمینان داریم با مشتریان امروز طنین انداز خواهد شد و به ما در ایجاد یک هویت برند شفاف‌تر کمک می‌کند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید