۲۴ فروردین ۱۳۹۹

زبان طراحی جدید ال جی؛ همراستا با طبیعت با جلوه‌های بصری زیبا و لمس بی‌عیب و نقص

طراحی تلفن هوشمند و جدید ال جی برای لمس شدن و ارائه سبک شاهکار هنرمندانه‌ و مبتکرانه‌ای برای حواس است.

ال جی الکترونیکس طراحی مینیمالیست جدیدی برای تلفن های هوشمند آینده اش معرفی کرد که با جهان طبیعت گره خورده و شکل ظاهری آن با گرایش متداول صنعت کاملا متفاوت است. این طراحی دوربین قطره‌ای و انحنای متقارنی در پشت و جلو دارد و از جمله طراحی های انقلابی ال جی نسبت به مدل‌های قبلش به شمار می‌رود.

بر خلاف گرایش دوربین مربعی شکل و برآمده ای که در بسیاری از تلفن‌های هوشمند و پیشرفته این روزها در بازار می بینیم، گوشه سمت چپ و بالا در این تلفن هوشمند جایگاه سه دوربین در پشت و فلاش LED است که با آرایش خطی به ترتیب اندازه روی هم چیده شده اند تا جلوه قطرات ریزان باران را القا کنند. دوربین اصلی کمی از سطح گوشی برآمده است اما دو دوربین دیگر زیر قاب شیشه ای پشت همراستا با سطح چیده شده اند. این طراحی چشم‌نواز و ظریف مزایای بیشتری در اشغال فضای کمتر در پشت دوربین دارد که در نهایت ظاهر تمیزتر و یکدست‌تری به پنل پشت گوشی می‌دهد.

LG-New-Design-02

طراحی جدید دیگر که قرار است در تلفن هوشمند بعدی اجرا شود طراحی قوس سه بعدی یا 3D Arc Design است که لبه‌های نمایشگر و دوربین پشت به صورت متقارت منحنی شده تا نسبت به مدل‌های قبلی از تلفن های همراه ال جی حس طبیعی‌تری در دست داشته باشد. این لمس طراحی هنرمندانه به این معنی است که بدنه گوشی زاویه و لبه‌های تیز کمتری دارد که نه تنها چشم‌نوازتر است بلکه لمس راحت‌تری هم دارد.

چا یونگ-دوک، رییس آزمایشگاه طراحی شرکت ارتباطات موبایل ال جی، گفت: «تلفن هوشمند آینده ما تاریخچه غنی طراحی کلاسیک ال جی را که همیشه در اولین لمس متمایز بوده است به نمایش می‌گذارد. این تلفن هوشمند اولین تلفنی خواهد بود که با این طراحی در بازار رقابتی عرضه می‌شود و قرار است در تلفن های هوشمند آینده ال جی نیز به کار رود.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید