۳۱ فروردین ۱۳۹۹

سریال هیجان انگیز «ویچر» را در تلویزیون‌های نانوسل ال جی تماشا کنید

در خانه بمانید، روی مبل لم دهید و «ویچر» ببینید.

اگر طرفدار فیلم‌های اکشن، تخیلی و ماجراجویی دارید، برای شما یک پیشنهاد عالی داریم: تماشای سریال جدید ویچر (The Wıtcher) را از دست ندهید.

ویچر یک مجموعه تلویزیونی محصول کشور آمریکا و لهستان و در ژانر اکشن، ماجراجویی، درام و فانتزی است که توسط لورن اشمیت هیسریچ برای شبکه نت فلیکس ساخته شده و برگرفته از مجموعه رمانی به همین نام، اثر آندژی ساپکوفسکی نویسنده لهستانی است.

فصل نخست این مجموعه در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹، و به تعداد ۸ قسمت در نت فلیکس به نمایش درآمد. داستان درباره گرالت ریویایی، جادوگر و شکارچی جهش یافته هیولا است که در تلاش است تا جای خود را در این دنیای پر از هیولا و آدم های ظالم پیدا کند.

در این سریال هنری کویل، فریا آلن، جوئی بیتی، میانا برینگ، تام کانتون، آنیا چالوترا , ایمن فرن به هنرمندی پرداخته‌اند.

تلویزیون‌های NanoCell ال جی با طراحی خلاقانه، بهترین کیفیت تصویر، قابلیت‌های بیشتر و انتخاب‌های گسترده از محتوای قانع‌کننده آماده درخشش هستند.

وجود یک میلیارد رنگ غنی باعث شده که این تلویزیون در مقایسه با تلویزیون‌های معمولی، پالت رنگی ۶۴ برابر وسیع‌تر داشته باشد و تصاویر را با درجه‌بندی‌های ریزتر و دقیق‌تر بسازد تا تصویری واقعی‌تر حاصل شود.

با فناوری NanoCell، نهایت کیفیت رنگ در پنل تلویزیون ایجاد می‌شود. از تماشای رنگ‌هایی دقیق بدون نوسان یا اعوجاج رنگ لذت ببرید.

73401829_575899403157854_5571423784490515884_n

ما رنگ‌ها را چطور می‌بینیم؟ طول موج‌های متعلق به نور منتشر شده تعیین‌کننده رنگی است که می‌بینید. NanoCell Display که متشکل از ذرات نانو ادغام شده در پنل است هرگونه اختلال رنگ را جذب می‌کند و خلوص رنگ روی صفحه را به طور چشمگیری ارتقا می‌دهد. NanoCell Display رنگ‌های پرجزئیات‌تری را نسبت به نمایشگرهای معمولی به نمایش می‌گذارد.

لازم نیست بینندگان را مجبور به جمع شدن در محلی باریک و محدود از سالن کنید، رنگ و کنتراست استثنایی تلویزیون LG NanoCell حتی هنگام تماشا از زوایای کناری هم حفظ می‌شود اکنون تمامی افراد حاضر تجربه‌ای ایده‌آل از تماشای تلویزیون را خواهند داشت.

NanoCell™ Display میزان ثبات رنگ در خارج از محور مستقیم را بهبود می‌بخشد و دیگر نیازی نیست به دلیل زاویه دید نگران اعوجاج رنگ باشید.

91020539_213225236421268_7464830429531554545_n

تلویزیون LG NanoCell از محتوای Premium HDR که با فناوری ™Dolby Vision پردازش می‌شود پشتیبانی می‌کند، و با HDR10 و HLG عادی نیز سازگاری دارد. فناوری Active HDR ال‌جی صحنه‌های تصویری HDR را به گونه‌ای بهینه می‌سازد که احساس می‌کنید صحنه‌های واقعی و زنده را تجربه می‌کنید.

سریال 8 قسمتی ویچر را می‌توانید از طریق وب سایت نماوا یا فیلیمو با زیرنویس فارسی در تلویزیون‌های هوشمند نانوسل ال جی تماشا کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید