۲۸ فروردین ۱۳۹۹

وقتی تلویزیون OLED ال جی دارید، هیچ جایی مثل خانه خودتان نیست

بهار هم از راه رسید و ماه اولش هم به سختی با چالش کرونا در حال اتمام است؛ آن هم در حالی که بسیاری از ما همچنان با حسرت از پنجره به بیرون نگاه می‌کنیم و دوران تعطیلات نوروزی که می‌توانستیم به کنار دریا برویم و روی شن‌های نرم قدم بزنیم در قرنطینه خانگی سپری شد.

متاسفانه، با وجود قرنطینه خانگی و استراتژی در خانه بمانیم در بیشتر کشورهای دنیا که درگیر ویروس کووید 19 هستند، سفرهای طولانی یا حتی کوتاه با سختی‌ها و ممانعت‌های بسیار زیادی همراه است. اینجاست که خانه واقعی‌ترین و امن‌ترین مقصد برای آینده پیش رو است و مجبورید گزینه قرنطینه خانگی را انتخاب کنید که خیلی جذاب‌تر است!

این روزهایی که مدام در خانه هستید، ممکن است در فضای آنلاین به دنبال پیشنهاداتی برای تماشای فیلم یا سریال باشید تا بتوانید از اوقاتی که در خانه می‌مانید به بهترین نحو استفاده کنید و گذر کند زمان را متوجه نشوید. در همین حال نیز شاید دلتان بخواهد تلویزیونی داشته باشید که بهترین تجربه صدا و تصویر را برایتان فراهم کند و هر ثانیه از عمرتان را که پای تلویزیون می‌گذارید ارزشمند و باکیفیت سپری شود. به همین خاطر است که تلویزیون‌های OLED ال جی طراحی شده‌اند.

Staycation-02

تلویزیون‌های OLED با استفاده از فناوری خودتابش پیکسل‌ها می‌توانند مشکی مطلق یا سیاهی واقعی، کنتراست بی‌نهایت و رنگ‌های زنده و واقعی را پیش روی شما به نمایش درآورند. جدیدترین و داغ‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های روز در تلویزیون OLED ال جی واقعی‌تر و زنده‌تر به نظر می‌رسند و سایه‌های سیاه، رنگ‌های زنده و شفافی که عمق سه بعدی را به کاراکترها و فضاهای روی صفحه می‌دهند قابلیتی است که فقط در تلویزیون‌های ال جی می‌توان شاهد آنها بود. سزعت ریفرش یا تازه سازی بالا حس واقعی بودن را بیشتر کرده و در زمان نمایش صحنه‌های پرتحرک، سریع و هیجان انگیز حرکات روان، صاف و بدون پرشی ایجاد می‌کند.

Staycation-03

تلویزیون‌های OLED ال جی با پشتیبانی از بیشتر فرمت‌های HDR شامل دالبی ویژن و ارائه صدایی با کیفیت استثنایی به دلیل برخورداری از دالبی اتمس برای این طراحی شده‌اند که تجربه بی‌همتا و غوطه‌ور کننده‌ای از کیفیت صدا و تصویر را در دوران قرنطینه خانگی ارائه دهند. و به لطف وجود آی کیوی دالبی ویژن، صحنه‌های بسیار تاریک در محتوای اتمسفریکی مانند قسمت آخر سریال بازی تاج و تخت می‌تواند دقیقا همان چیزی باشد که سازندگان این سریال انتظار داشتند. با هوش مصنوعی ThinQ AI و قابلیت پلت فرم جست و جوی جهانی ال جی، تنها یک فرمان صوتی با صدای خودتان فاصله دارید. بینندگان می‌توانند عناوین مختلفی شامل فیلم، سریال و مستند را که مناسب سلیقه و حس و حال آن لحظه خودشان است به راحتی و با بیان چند جمله به زبان خودشان روی صفحه نمایش تلویزیون به تصویر بکشند.

Staycation-04

ال جی بعد از رای گیری در مورد پیشنهاداتی که می‌توانید در دوران قرنطینه خانگی تماشا کنید، فهرستی از بهترین‌ها را برای شما تهیه کرده است که بدون هیچ ترتیب خاصی در ژانرهای مختلف به شما ارائه می‌دهیم:

ژانر کمدی سیاه: فیلم انگل (2019)

فیلم Parasite محصول کشور کره جنوبی است. داستان فیلم در یک خانواده سطح پایین جامعه رخ می‌دهد که به دل خانه یک خانواده ثروتمند نفوذ می‌کنند و با استخدام در این خانه ماجراهای زیادی را رقم می‌زنند. این فیلم امسال توانست جایزه بهترین فیلم خارجی زبان را در جوایز اسکار از آن خود کند.

سریال درام: ویچر (2019)

سریال The Witcher ساخته شرکت نت فلیکس بر اساس یک داستان تخیلی است که در دوران قرون وسطایی رخ می‌دهد و یک ویچر با قدرت‌های خاصش باید هیولاها و موجودات اهریمنی را شکار کند.

انیمیشن: شیرشاه (2019)

انیمیشن The Lion King بازسازی واقعی‌تر و کامپیوتری شیرشاهی است که دیسنی در سال 1994 ساخت و ماجرای شیر جوانی را روایت می‌کند که برای به ارث بردن تاج و تخت پدرش، باید یک ماجرای خیانت خانوادگی را حل کند تا پادشاه بعدی جنگل شود.

ژانر کلاسیک: فیلم زنان کوچک (2019)

درام قدیمی Little Women بر اساس رمان کلاسیکی نوشته لوییسا می آلکوت است و داستان سه خواهر را رویت می‌کند که در نیوانگلند قرن 19 با چالش‌های فراوانی بزرگ می‌شوند. این فیلم به کارگردانی گرتا گرویگ هم یکی از نامزدهای بهترین فیلم‌های جشنواره اسکار بود که مضمون مسئولیت‌پذیری، عشق و خانواده فراتر از زمان را به تصویر می‌کشید؛ مضمونی که هنوز از آن زمان تا کنون انعکاس دارد.

Staycation-05

با این که تماشای فیلم و سریال در این روزهای قرنطینه خانگی می‌توان کمی از استرس‌های شما کم کند اما خوب است بدانید تعطیلاتی که در خانه سپری شود هم می‌تواند مزایای خاص خودش را داشته باشند زیرا یک مکان گرم، نرم و راحت و قطعا امن‌تر و بدون استرس برای سپری کردن زمان دارید. و البته، با وجود این همه فهرست بلند بالایی که می‌توانید از فیلم‌ها و سریال‌های خوب سال پیدا کنید، هیچ چیز بهتر از این نیست که راحت باشید و از تعطیلات خانگی خود در جلوی تلویزیون بهره‌مند شوید.

و ترجیح ما برای شما تلویزیون OLED ال جی است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید