۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

آپدیت اندروید ۱۰ برای ال جی G8X رسما ارایه شد

هشت ماه پیش بود که در IFA 2019 ال جی جی ۸ ایکس (LG G8X) با نمایشگر دوم رسما معرفی شد.

این دستگاه با اندروید ۹ ارایه شده بود. دو روز پیش در ترنجی درباره آپدیت اندروید ۱۰ ال جی V40 صحبت کردیم. حالا اما خبر می رسد که آپدیت اندروید ۱۰ ال جی G8X رسما ارایه شده است. به این ترتیب کاربرانی که این دستگاه را خریده اند می توانند در جدیدتری نسخه سیستم عامل به سر ببرند.

ال جی G8 آپدیت اندروید ۱۰ خود را در پاییز ۹۸ دریافت کرد در حالی که LG G8X ThinQ سازگار با “Dual Screen” قرار بود به روزرسانی اندروید ۱۰ خود را بهار ۹۹ دریافت کند. حال، صاحبان ال جی جی ۸ ایکس تحت اپراتور Sprint خوشحال خواهند شد این دستگاه از طریق بروزرسانی OTA اندروید ۱۰ خود را دریافت می کند.

lg_g8x_thinq_android_10_ota

مدل های تحت اپراتور معمولا با بروزرسانی های دیرتر در مقایسه با همتایان آنلاک خود روبرو هستند، اما آخرین نسخه بروزرسانی اندروید 10 برای ال جی وی ۴۰ اپراتور AT&T و حالا ال جی جی ۸ ایکس Sprint واقعا جز استثنائات قابل توجه است. با وجود اعلام رسمی، چندین کاربر در انجمن های ما تأیید می کنند که OTA را دریافت کرده اند.

آپدیت جدید ویژگی های معمول اندروید ۱۰ مانند ژست های حرکتی تمام صفحه و حالت تاریک در سطح سیستم را به ارمغان می آورد. در حال حاضر ما سطح امنیتی این آپدیت را نمی دانیم. ال جی همچنین منبع هسته اندروید ۱۰ را برای نسخه (LM-G850UM9) در سورس کد خود که مطابق با نسخه نرم افزار G850U20a است منتشر کرده است.

شما ال جی G8X دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ آن را دریافت کردید؟

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید