۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

منتظر باشید: ال جی Velvet به زودی معرفی می‌شود

ال جی با معرفی تلفن هوشمند  Velvet مسیر جدیدش در خلق طراحی متمایز و لمس چشم‌نواز را آغاز می‌کند.

تلفن هوشمند ال جی VELVET از دوربینی با طراحی قطره‌ای و متقارن و ظاهری صاف و یکدست برخوردار هست که هم به چشم زیباست و هم لمس خوشایندی دارد.

این محصول بالا رده با امکانات خوب و طراحی عالی و همچنین قیمت مناسب به زودی رونمایی می‌شود. ال جی Velvet فوق العاده زیباست و به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 765G به همراه رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت مجهز شده و قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G را دارد.

ال جی موبایل امسال قصد دارد محصولاتی منحصر به فرد در همه رنج قیمت تولید کند تا بتواند به طور کامل بازار را در دستان خود بگیرد و نیاز مشتریان را به بهترین شکل ممکن برطرف سازد.

ال جی VELVET ( به معنای مخملی ) در رنگ‌بندی های جذاب و ساختار بی نظیری تولید می شود و با قیمتی مناسب قصد دارد بازار میان رده های سطح بالا را از آن خود کند.

بدون شک LG VELVET یکی از زیباترین، مجهزترین، قدرتمندترین و به صرفه‌ترین گوشی های بالا رده تولید شده در جهان است. ال جی با Velvet قصد دارد تعریفی جدید از طراحی موبایل را ارائه دهد.

محصول جدید ال جی از طبیعت الهام گرفته شده و از سبک طراحی گوشی جذاب و پرفروش قدیم ال جی یعنی ال جی شکلات پیروی می کند.

ال جی VELVET روز پنج شنبه 18 اردیبهشت ماه همراه با صفحه نمایش دوم رونمایی می شود. این تلفن هوشمند به باتری با ظرفیت بالا 4300 میلی آمپری مجهز شده تا با یک بار شارژ بتوانید تا دو روز از کار با این گوشی لوکس لذت ببرید. این گوشی 7.8 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن تنها 180 گرم است.

نکته قابل توجه این گوشی کسب گواهی نامه IP68 است که مقاوت فوق العاده این دستگاه در برابر آب را تایید می کند. 

۱ نظر

محمد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ پاسخ

امید وارم مثل شیائومی قیمتش معقول باشه . عجیب غریب.

نظر دهید