۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

پلت فرم تلویزیون هوشمند ال‌جی webOS با سه قابلیت هوشمند جادویی

ال‌جی webOS، بعد از معرفی در سال ۲۰۱۴، به عنوان یکی از تطبیق‌پذیرترین و روان‌ترین پلت‌فرم‌ها برای تلویزیون هوشمند، توسط بسیاری از کارشناسان صنعت و رسانه‌ها تحسین شده است.

پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS با گزینه‌های بهبودیافته و محتوای بیشتر امکانات هوشمندی را ارائه می‌دهد که webOS را دوست‌داشتنی‌تر می‌کند و در عین حال ابتکارات جدیدی را معرفی می‌کند که مخاطبان بیشتری را جذب کند.

ال‌جی webOS مجهز به قابلیت‌های پیشرفته‌ای است که کنترل ساده‌تر و دسترسی سریع‌تر را در زمان استفاده از کنترل جادویی و بهبودیافته Magic Remote و قابلیت‌های جدید Magic Link میسر می‌کند.

بینندگان می‌توانند با فشار دادن کلید اصلی روی کنترل از راه دور فوراً به سرویس‌های مورد علاقه خود مانند نت‌فلیکس و آمازون پرایم ویدئو دسترسی پیدا کنند و پا به دنیایی بزرگ از سرگرمی‌ها و برنامه‌های متنوع با کیفیت خیره‌کننده ۴K بگذارند.

10011262_961055027239093_54879912_n
کنترل جادویی Magic Remote انحنای زیبایی دارد که به راحتی در دست جای می‌گیرد و بسیار هوشمندانه عمل می‌کند.

با استفاده از قابلیت تشخیص صدا می‌توانید کانال‌ها را تغییر دهید یا چیزی را به صورت آنلاین جست‌وجو کنید. حرف V (وی) را روی صفحه تلویزیون طراحی کنید تا با استفاده از قابلیت تشخیص حالت فهرستی از برنامه‌های کاربردی و محتوا را ببینید و به سرعت بین آنها پیمایش کنید.

به لطف وجود قابلیت Universal Control، شما می‌توانید تعدادی از کنترل‌های دیگر را زمین بگذارید و تنها از کنترل تلویزیون برای دیگر دستگاه‌ها نیز استفاده کنید.

ال‌جی webOS سه قابلیت هوشمند جادویی ارائه می‌دهد که تجربه کاربری را به سطح کاملاً جدیدی می‌رساند:

  • Magic Zoom (زوم جادویی): قابلیت زوم جادویی به کاربران امکان می‌دهد تا بر سوژه‌ها و حروف، بدون افت کیفیت تصویر، زوم کنند.
  • اتصال موبایل جادویی (Magic Mobile Connection): با اتصال موبایل جادویی، کاربران می‌توانند از طریق برنامه کاربردی LG TV Plus بر روی گوشی موبایل خود به آسانی یک تلفن همراه را به تلویزیون هوشمند متصل کنند تا به برنامه‌های کاربردی موبایل از طریق صفحه تلویزیون دسترسی پیدا کنند.
  • کنترل جادویی Magic Remotee ارتقایافته: قابلیت کنترل جادویی ارتقایافته با افزون کلید روی دستگاه کنترل از راه دور برای کنترل آسان‌تر دستگاه‌های ست‌تاپ باکس طراحی شده است. قابلیت Screen Remote نیز برای تسهیل رابط کاربری برای پیچیدگی و راحتی بیشتر از نو طراحی شده است.

۲ نظر

فرحانی ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ پاسخ

سلام من تی وی الللجی مدل ۴۲lm6610دارم که نمیشه باش برنامه هی مثل فیلمو ودیگر برنامه را تماش کرد خطا میدهد که مجاز نیست دستکاه شما اگر از سایت گوکل هم هیج فیلمی راباز نمیکن احتیاج به کمک دارم ممنون

جمال ۹ آذر ۱۳۹۹ پاسخ

فیلیمو

نظر دهید