۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

تلفن هوشمند ال جی K51S ؛ به زودی در بازارهای سراسر جهان

محصول جدید از خانواده سری K 2020 ال جی با مدل K51S به زودی وارد بازارهای جهان می‌شود.

ال جی K51S از محصولاتی است که برای ارائه تجربه کاربری درجه یک شامل امکانات دوربین ارتقا یافته، قابلیت‌های چندرسانه‌ای و عملکرد کلی بهتر با قیمت مقرون به صرفه طراحی شده‌ است.

این تلفن هوشمند میان رده ال جی مجهز به چهار دوربین در پنل پشت با آرایش خطی است که اولین بار در تلفن‌های هوشمند خانواده K به کار رفته است: یک دوربین اصلی با رزولوشن بالا، یک دوربین زاویه گسترده، یک حسگر عمق و یک لنز ماکرو. ال جی K51S نیز با دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسل از نظر تعداد پیکسل‌ها از گوشی‌های قبلی ال جی سبقت گرفته است. با این دوربین‌های ایده‌آل که برای هر وضعیتی مناسب هستند، ثبت جادوی تمامی لحظات به یادماندنی تا کنون به این سادگی و مفرحی نبوده است.

LG K51S _ LMK510EMW _ LG UK (1)

نمایشگر ال جی K51S کمی باریکتر از دو عضو جدید دیگر خانواده است و ابعاد ۶٫۵ اینچ HD+ FullVision با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ دارد. نمایشگر این تلفن‌ هوشمند یک سوراخ ریز ساده برای دوربین دارد. نمایشگر سینمایی ال جی K51S که حاشیه باریک‌تری نسبت به پیشینیان خود دارند برای بهبود تجربه مشاهده غوطه‌ورکننده طراحی شده‌اند.

باتری پرقدرت ۴ هزار میلی‌آمپر، صدای فراگیر و سه بعدی DTS:X برای تجربه صدای واقعی ۷٫۱ کاناله با هدفون و استاندارد نظامی MIL-STD-810G برای دوام و قدرت برای بیشتر شدن جذابیت‌های این عضو جدید خانواده K ال جی از نظر مشتریانی ارائه شده‌اند که مشتاقانه می‌خواهند تجربه تلفن هوشمند میان رده خود را با قیمتی مقرون به صرفه ارتقا دهند.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید