۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

تلویزیون های نانوسل ال جی ؛ ایده آل برای تماشای سریال های ترکی

اگر عاشق سریال های دنباله دار و طولانی ترکی هستید، مطمئن باشید تلویزیون های ال جی با رنگ‌های خالصی که به دلیل فناوری Nano Color به نمایش می‌گذارند جلوه تصویری خیره کننده‌ای را پیش روی شما به تصویر می‌کشند.​​

نماوا و فیلیمو دو تا از پرطرفدارترین پلت فرم‌های ایرانی پخش آنلاین فیلم، سریال و انواع محتوای چندرسانه‌ای هستند. شما می‌توانید با خرید اشتراک از یکی از این دو پلت‌فرم یا حتی هر دوی آنها ساعت‌ها فیلم و سریال را به صورت آنلاین تماشا کنید. فقط کافیست تلویزیون هوشمند ال جی شما به اینترنت متصل باشد تا بتوانید وارد وب سایت های نماوا و فیلیمو شوید و کد اشتراک را وارد کنید. همین!

شاید باورتان نشود ولی حتی لازم نیست از جایتان تکان بخورید تنها با باز کردن نرم افزار Filimo در تلویزیون هوشمند ال جی و یا باز کردن آدرس tv.filimo.com یا وب سایت نماوا به آدرس namava.ir در مرورگر وب این تلویزیون ها به همه این فیلم ها و سریال ها دسترسی داشته باشید.

بعد از وارد کردن کد اشتراک، دیگر شما می‌مانید و یک دنیا فیلم و سریال و برنامه‌های سرگرم‌کننده. اگر هم از تماشای سریال‌هایی که ساخت کشور ترکیه هستند لذت می‌برید این دو پلت فرم شما را ناامید نمی کنند.

این سریال‌ها تنها گوشه‌ای از چندین سریال جدید، جالب و شگفت‌انگیز ترکی هستند که در نماوا و فیلیمو منتشر شده‌اند. کافیست فقط ژانر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

Capture

تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های درخواستی علاوه بر راحتی استفاده نیاز به ذخیره سازی بر روی هارد یا دیسک های دیجیتال را ندارد و تنها به یک اتصال اینترنت نیاز خواهید داشت، یه هیچ عنوان نگران مصرف اینترنت نباشید چون با استفاده از سرویس نماوا و فیلیمو حجم مصرف شده برای تماشای فیلم از حجم ماهیانه شما کاسته نخواهد شد (بر روی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل ، شاتل، رایتل و آسیاتک) و بدون نگرانی می‌توانید هر چقدر میخواهید فیلم و سریال تماشا کنید.

نکته دیگر در کنار استفاده نشدن از حجم ترافیک اینترنت این است که سایت و نرم افزار معرفی شده برای تماشای فیلم در تلویزیون های هوشمند ال جی می تواند کیفیت فیلم را متناسب با سرعت اینترنت شما تنظیم کرده و بدون مکس فیلم را پخش کند.

90089975_238789263963240_2214548681697290788_n

علاوه بر فیلیمو، می‌توانید با وارد شدن به مرورگر وب در تلویزیون webOS ال جی از شبکه اینترنتی نماوا هم برای تماشای یک دنیا فیلم، سریال، مستند و کارتون ایرانی و خارجی بهره ببرید تا دوران قرنطینه خانگی به راحتی سپری شود و همه ما از این دوران جان سالم به در ببریم.

برای تماشای فیلم و سریال در تلویزیون نانوسل ال جی مهم نیست کجا نشسته‌اید! تلویزیون NanoCell AI ThinQ به شما اجازه می‌دهد از رنگ های دقیق از هر زاویه دید لذت ببرید و بهترین لحظه های سرگرمی خود را با تلویزیون NanoCell خود سپری کنید.

هر کجا که می‌نشینید، تلویزیون LG NanoCell ال جی با پیشرفته ترین فناوری NanoCell زاویه دید بسیار گسترده ای را تا 120 درجه به شما می دهد تا هر تجربه ای بهترین تجربه شما باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید