۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

در خانه بمانید، «دیدن» را ببینید!

با تلویزیون های هوشمند OLED ال جی مجهز به پلت فرم webOS ال جی سریال هیجان انگیز See (دیدن) را تماشا کنید و از روزهای خانه نشینی اجباری لذت ببرید.

تلویزیون های ال جی تماشای فیلم را برای همه آسانتر کرده‌اند و تنها با استفاده از ریموت کنترل تلویزیون هوشمند ال جی و یک اتصال اینترنت می توانید به هزاران ساعت فیلم و سریال دسترسی داشته باشید.

تصور کنید در آینده ای دور از انتظار، نسل بشر به دلیل شیوع یک ویروس مرگبار قدرت بینایی خود را از دست داده است و تنها 2 میلیون نفر روی کره زمین باقی مانده اند که همه نابینا هستند و جامعه باید راهی جدید برای تعامل با یکدیگر، شکار و بقا پیدا کند. اما تمام این کارها هنگامی که دو نوزاد به دنیا می آیند که قدرت بینایی دارند تغییر می کند. این درست همان ماجرایی است که فصل اول سریال See روایت می‌کند.

11f5dfdb-01d6-43b3-930d-103ebd246a13

سریال «دیدن» به کارگردانی فرانسیس لارنس در سال 2019 ساخته شده و محصول کشور آمریکا در ژانر  اکشن و هیجان انگیز است.

در این سریال الفری وودارد، جیسون موموآ، سیلفیا هوکس، هرا هیلمار، کریستین کامارگو، لوک رودریک، نستا کوپر، جسیکا هارپر، تانتو کاردینال , فرانز درامه به هنرمندی پرداخته‌اند.

شاید باورتان نشود ولی حتی لازم نیست از روی مبل بلند شوید تنها با باز کردن نرم افزار Filimo در تلویزیون هوشمند ال جی و یا باز کردن آدرس tv.filimo.com یا وب سایت نماوا به آدرس namava.ir در مرورگر وب این تلویزیون ها به همه این فیلم ها و سریال ها دسترسی داشته باشید.

MV5BYjZhMTFmMzYtNTIzYi00ZDM0LTk2YmMtZTVkZjBmYTEwYzAxXkEyXkFqcGdeQXVyMTkxNjUyNQ@@._V1_SY1000_SX1500_AL_

تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های درخواستی علاوه بر راحتی استفاده نیاز به ذخیره سازی بر روی هارد یا دیسک های دیجیتال را ندارد و تنها به یک اتصال اینترنت نیاز خواهید داشت، یه هیچ عنوان نگران مصرف اینترنت نباشید چون با استفاده از سرویس نماوا و فیلیمو حجم مصرف شده برای تماشای فیلم از حجم ماهیانه شما کاسته نخواهد شد (بر روی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل ، شاتل، رایتل و آسیاتک) و بدون نگرانی می‌توانید هر چقدر میخواهید فیلم و سریال تماشا کنید.

نکته  دیگر در کنار استفاده نشدن از حجم ترافیک اینترنت اینکه سایت و نرم افزار معرفی شده برای تماشای فیلم در تلویزیون های هوشمند ال جی می تواند کیفیت فیلم را متناسب با سرعت اینترنت شما تنظیم کرده و بدون مکس فیلم را پخش کند.

MV5BMDQ2OWFlNWItNTY1NS00OWNhLWE3ZDktOWUwMTUxM2U2MmQ2XkEyXkFqcGdeQXVyMTkxNjUyNQ@@._V1_SY1000_SX1500_AL_

علاوه بر فیلیمو، می‌توانید با وارد شدن به مرورگر وب در تلویزیون webOS ال جی از شبکه اینترنتی نماوا هم برای تماشای یک دنیا فیلم، سریال، مستند و کارتون ایرانی و خارجی بهره ببرید تا دوران قرنطینه خانگی به راحتی سپپری شود و همه ما از این دوران جان سالم به در ببریم.

همه تلویزیون‌های OLED جدید ال‌جی از قابلیت Active HDR برخوردارند که در زمان نمایش محتوای HDR رنگ‌ها را روشن‌تر و جزییات سایه‌ها را بیشتر نشان می‌دهد. قابلیت Active HDR به تلویزیون این امکان را می‌دهد تا تصاویر را صحنه به صحنه پردازش کرده هرجا لازم بود از داده‌های پویا استفاده کند.

35ec4a97-45a7-45db-a87d-9eaac8c94c2f

علاوه بر این، تلویزیون‌های OLED ال‌جی سال می‌توانند از چندین فرمت HDR نظیر HDR10 و Dolby Vision و HLG پشتیبانی کنند. همچنین، ال‌جی تصمیم دارد از فناوری Advanced HDR که قرار است شرکت Technicolor نیز پشتیبانی کند. ال‌جی قصد دارد از قابلیت داده‌های پویا در پردازش فرمت‌های تصویری HDR10 و HLG به صورت صحنه به صحنه استفاده کرده تا تجربه بصری در هنگام تماشای فرمت‌های استاندارد HDR را بهبود بخشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید