۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

شکایت حقوقی ال جی از شرکت ترکیه‌ای بکو

ال‌ جی از نوآوری‌های خود در برابر استفاده غیرقانونی رقبا در چندین حق امتیاز استفاده از بخار در لوازم خانگی دفاع کرد.

شرکت ال‌جی شکواییه خود مبنی بر نقض حق امتیاز و مالکیت معنوی خود توسط شرکت ترکیه‌ای بکو (Beko Deutschland GmbH) در استفاده غیرقانونی از فناوری بخار، که از لباس‌ها در برابر آسیب محافظت می‌کند، به دادگاه منهیم آلمان ارائه کرد. شرکت بکو یکی از شرکت‌های زیر مجموعه بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی کشور ترکیه به نام Arçelik A.Ş است.

این شکواییه ال جی بر رابط کاربری ماشین‌های لباسشویی ال جی مجهز به فناوری TrueSteam تمرکز دارد. حق امتیاز محافظت شده ال جی از متساعد شدن بخار در برخی مراحل خاص برنامه‌های شست و شو که لباس‌های حساس به گرما آسیب می‌بینند جلوگیری می‌کند. فناوری بخار TrueSteam ال جی قابلیتی است که در چندین لوازم خانگی ال جی شامل ماشین لباسشویی، خشکشویی، ماشین ظرفشویی و سیستم مدیریت لباس ال جی استایلر به کار رفته است. ال جی از فناوری بخار به دلیل بهره‌مندی از مزایای تمیز و ایمن بودن آن، بوزدایی و کاهش چروک‌ها استفاده می‌کند.

Feature_03_6Motion_DD_D_V1

ال جی در ماه سپتامبر از شرکت ترکیه‌ای لوازم خانگی آرچلیک و شرکت‌های آلمانی زیر مجموعه آن، بکو (Beko Deutschland GmbH) و گروندیک (Grundig Intermedia GmbH)، به دلیل استفاده غیرقانونی از فناوری درب‌ فریزر یخ‌ساز در یخچال‌های ساید بای ساید ال جی شکایت کرد.

جئون سانگ-جیو، معاون اجرایی مرکز مالکیت معنوی ال‌جی، گفت: «ما به مشتریان خود به واسطه تعهد و فداکاری در تحقیق و توسعه ارزش می‌دهیم. محافظت از حقوق مادی و معنوی یکی از اولویت‌های اصلی ما است زیرا ابتکار و نوآوری نباید پایمال شود و این چیزی است که ال جی را در رقابت از دیگر برندها متمایز می‌کند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید