۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

ماشین خود را چگونه تمیز می‌کنید؟ با جاروبرقی یا کارواش؟

بعضی‌ها ترجیح می‌دن خودشون داخل ماشینشون رو جاروبرقی بکشن. برای این افراد چی بهتر از یه جاروبرقی بی‌صدا و سبک، با مکش فوق‌العاده؟

گاهی می‌شه برای کارهای سخت، راه‌حل‌های ساده‌ای پیدا کرد. فقط کمی خلاقیت لازمه و حوصله. جاروبرقی ال‌ جی B7 همه این ویژگی‌ها رو توی خودش داره و بخشی از نیاز به کارواش ماشینتون رو تامین می‌کنه.

قدرت جارو برقی B7 ال جی اونقدر زیاده که انگار چند تا جارو برقی رو با هم روشن کرده باشید. مکش قوی، می‌تونه تصورات همیشگیمون رو هم جابه‌جا کنه! جاروبرقی B7 با موتور اینورتر هوشمند، همراه قدرتمند و بی‌صدای لحظات بی‌دغدغه شماست.

موتور اینورتر با داشتن دور موتور صد و هفت هزار دور بر دقیقه، باعث تمیزی و کارایی بیشتری نسبت به موتورهای متدوال می‌شه. همچنین موتورهای اینورتر به‌خاطر استفاده نکردن از زغال در طراحی‌شون، از پخش شدن ذرات مضر کربن در هوا هم جلوگیری می‌کنه.

29402336_2139354009411532_1504581392304963584_n

ایام تعطیلات هر کدوم از ما به نوعی درگیر سفر هستیم. بعضی‌ها سفرهای کوتاه مدت دو سه روزه و بعضی‌ها طولانی‌تر. توی این روزها باید یادمون باشه که وسایل ضروریمون رو همراهمون ببریم. افرادی که از جاروبرقی B7 ال جی استفاده میکنن در جریانن که همراه کردنش در سفرها چقدر می‌تونه ضروری باشه!

جاروبرقی‌هایی که موتور اینورتر دارن معمولا جمع و جور و سبک‌ترن. مثلا در نسل قبلی موتورهای اینورتر ال ‌جی، جاروبرقی‌ها 60% سبک‌تر و 72% از همتاهاشون کوچیک‌تر بودن. حالا این ویژگی توی جاروبرقی B7 تقویت شده و اون رو تا 80% سبک‌تر و 86% کوچیک‌تر کرده؛ بنابراین کار کردن باهاش فوق‌العاده راحته.

جاروبرقی ال جی B7 با داشتن کیسه کاهش آلرژی، 99% ذرات ریزگرد و غبارهای آلرژی‌زا رو جذب می‌کنه و برای افرادی که به گرد و غبار آلرژی دارن خیلی مناسبه.

۱ نظر

انفجار ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ پاسخ

شرط میبندم فوق العاده ست عملکردش.

نظر دهید