۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

نوآوری‌های ال ‌جی برای صرفه‌جویی در انرژی و آب

محصولات مبتکرانه ال جی طراحی‌شده برای زندگی و فردایی بهتر

سوم اردیبهشت پنجاهمین سالگرد «روز زمین» و جشنی برای نیم قرن تلاش برای افزایش آگاهی‌های زیست‌محیطی و یادآوری این موضوع است که همه می‌توانیم و باید برای آینده‌ بهتر این سیاره مشارکت کنیم، جایی که همه آن را خانه‌مان می‌دانیم. ال‌جی الکترونیکس هم مانند دیگر ساکنان مسئولیت‌پذیر این جهان، همیشه خود را به انجام کار درست متعهد می‌داند. مدت‌زمان طولانی است که این شرکت طرفدار عادات و رفتارهای کسب‌وکار پایدار است و تمام تلاش خود را وقف آن نموده تا لوازم‌خانگی سازگار با طبیعتی تولید کند که به مصرف‌کنندگان برای زندگی بهتر و مسئولانه‌تر کمک کند.

محصولات تائید شده برای فردایی بهتر

 جدیدترین لوازم‌خانگی ال‌جی به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد با کمترین اثر منفی بر سیاره‌مان، کارهای خانه را با راحتی بسیار بیشتری به انجام برسانند. در حقیقت بسیاری از محصولات مبتکرانه و نوآورانه این شرکت موفق به کسب تأییدیه‌ها و برچسب Carbon Trust Footprint و Water Footprint گردیده‌اند که نشانه تعهد و تلاش ال‌جی برای خلق محصولاتی است که کمترین تأثیرات زیست‌محیطی را داشته باشند.

اثر کربن یا آب یک محصول شامل مجموع تولید گازهای گلخانه‌ای یا آب مصرف‌شده طی چرخه حیات یک محصول است که از مرحله تولید تا توزیع و مصرف را در برمی‌گیرد.

LG-Earth-Day-03

خانه تمیز‌تر، جهان پاکیزه‌تر

 ال‌جی همچنان به تأمین راه‌کارهای مراقبت لباس سازگاربامحیط‌زیست ادامه می‌دهد که نشان‌گر تعهد دائمی این شرکت به تأمین نیازهای مصرف‌کنندگان در راستای ترویج مصرف پایدار است. بسیاری از پمپ‌های حرارتی Dual Inverter ال‌جی که در ماشین‌های لباسشویی و خشک‌کن Eco Hybrid این شرکت مورداستفاده قرارگرفته، موفق به کسب تأییدیه Carbon Footprint شده‌اند. همچنین سیستم مدیریت پوشاک LG Styler با افزایش طراوت و تازگی کمد لباس با بهره‌گیری از بخار طبیعی و بدون مصرف هیچ‌گونه مواد شیمیایی مضر، توانسته از سوی نهاد بین‌المللی Carbon Trust تأییدیه Water Footprint را کسب کند.

LG-Earth-Day-05_edit

بسیاری از دستگاه‌های تصفیه هوای PuriCare و جاروبرقی CordZero A9 ال‌جی هم برچسب Carbon Trust Footprint را بر خود دارند که شاهدی بر تلاش‌های مستمر ال‌جی برای انجام اقداماتی در جهت پایش و کاهش تأثیر محصولاتش بر منابع و نمایانگر تعهد این شرکت به تولید پایدار است.

حتی ماشین ظرف‌شویی LG QuadWash Steam هم که تمیز‌ترین شستشوی ظروف و کارد و چنگال‌ها را فراهم می‌آورد، موفق به دریافت تأییدیه Carbon Trust شده است.

LG-Earth-Day-04_edit

قدم برداشتن در مسیر تغییرات جهانی مثبت

علاوه بر عرضه مجموعه گسترده‌ای از محصولات دارایی تأییدیه از نهادهای معتبر بین‌المللی؛ ال‌جی خود را به پروژه Zero Carbon 2030 هم متعهد می‌داند. تا با شروع دهه آینده میزان انتشار کربن مرتبط با تمامی فعالیت‌های شرکت را به صفر برساند. با ارائه لوازم‌خانگی سازگاربامحیط‌زیست و استراتژی‌های کسب‌وکار مناسب، ال‌جی قصد دارد در سطوح محلی و بین‌المللی تأثیرات مثبتی در این «روز زمین» و تمامی روزهای دیگر سال رقم بزند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید