۱۸ خرداد ۱۳۹۹

هوشمندانه راه برای سرگرم کردن خانواده در تعطیلات چیست؟

آیا راه هوشمندانه ای برای سرگرم کردن خانواده خود در ایام تعطیلات می شناسید؟ خب، پاسخ به این سوال احتیاج به فکر کردن زیاد ندارد زیرا کاملا مشخص است: تلویزیون OLED ال جی با پلت فرم webOS!

وقتی تلویزیون شما OLED ال جی باشد می توانید از یک دنیا سرگرمی، بازی، سریال، فیلم و کارتون لذت ببرید. تجربه کار با تلویزیون ال جی یک تجربه ساده و مفرح است. با کنترل جادویی ال جی از طریق فرمان های حرکتی و صوتی در پلت فرم webOS می توانید راحت از روی مبلی که نشسته اید وارد دنیای جدید سرگرمی شوید و گذران وقت را حس نکنید.

ال جی با پلت فرم تلوزیون هوشمند webOS لحظاتی فراموش نشدنی را برای شما در کنار خانواده تان خلق می کند. فرق نمی کند تعطیلات آخر هفته باشد، تعطیلات عید یا تعطیلات تابستانی. شما می توانید تجربه حضور در کنار خانواده خود را با یک کیفیت تصویر استثنایی و صدای قدرتمند در سیستم های سرگرمی خانگی ال جی به سطح جدیدی ارتقا دهید.

12256814_1034511716615246_1258185708_n

تلویزیون های هوشمند webOS ال جی تماشای فیلم را برای همه آسانتر کرده اند و تنها با استفاده از ریموت کنترل تلویزیون هوشمند ال جی و یک اتصال اینترنت می توانید به هزاران ساعت فیلم و سریال دسترسی داشته باشید.

شاید باورتان نشود ولی حتی لازم نیست از روی مبل بلند شوید، یک اشتراک نماوا یا فیلیمو برای شما کافیست. تنها با باز کردن نرم افزار Filimo در تلویزیون هوشمند ال جی، یا باز کردن آدرس tv.filimo.com یا namava.ir در مرورگر وب این تلویزیون ها به همه فیلم ها و سریال ها دسترسی داشته باشید.

تماشای VOD علاوه بر راحتی استفاده نیاز به ذخیره سازی بر روی هارد یا دیسک های دیجیتال را ندارد و تنها به یک اتصال اینترنت نیاز خواهید داشت، یه هیچ عنوان نگران مصرف اینترنت نباشید چون با استفاده از سرویس نماوا و فیلیمو حجم مصرف شده برای تماشای فیلم از حجم ماهیانه شما کاسته نخواهد شد و بدون نگرانی می توانید هر چقدر میخواهید فیلم و سریال تماشا کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید