۲۸ تیر ۱۳۹۹

تلفن هوشمند ال جی G8X ThinQ مجهز به نمایشگر بی رقیب OLED

با صفحه نمایش OLED در تلفن هوشمند ال جی LG G8X ThinQ از کنتراست رنگ بالاتر و سیاهی عمیق و خالص لذت ببرید. تجربه تماشای شماشبیه هیچ تلفن هوشمند دیگری نخواهد بود.

تلفن هوشمند G8X ThinQ ال‌جی مانند Dual Screen از نمایشگر ۶.۴ اینچ برای دوبرابر کردن سرگرمی و قابلیت‌های تولیدی بهره‌ می‌برد. تعبیه شدن حسگر اثر انگشت درون نمایشگر باعث می‌شود قفل کردن و قفل‌گشایی G8X ThinQ ساده‌تر از قبل باشد؛ حتی وقتی که نمایشگر دوگانه به پشت تا خورده باشد.

ال‌جی G8X ThinQ به شما تجربه یک گوشی تاشو یا فولد را ارائه می‌دهد در حالی که قیمت آن حدودا نصف گوشی‌های تاشو موجود در بازار است.

با صفحه نمایش سوم LG G8X ThinQ آشنا شوید: ال‌جی G8X ThinQ اولین گوشی مجهز به سه صفحه نمایش در دنیا است. صفحه نمایش سوم بر روی کاور ۳۶۰ درجه آن قرار گرفته و علاوه بر زیبایی امکانات منحصر به فردی را به این گوشی اضافه کرده است. به لطف صفحه نمایش سوم G8X ThinQ دیگر بدون باز کردن کاور و گوشی خود می‌توانید از اعلان‌ها، ساعت، شارژ خود گوشی و غیره مطلع شوید.

ال‌جی G8XThinQ Dual Screen به مشتریان امکان می‌دهد تا آنجا که می‌توانند به سرعت و به آسانی به تولید محتوا بپردازند. مشتریان می‌توانند در هر دو نمایشگر به صورت همزمان به سادگی و به شیوه‌ای مؤثر و کارامد پیمایش کنند، به جست‌وجو بپردازند یا ارتباط برقرار کنند؛ چه موقع  تماشای فیلم در حال پیام دادن به دوستان باشند، موقع آپدیت اخبار فوتبال در حال بازرسی آمار و اطلاعات، موقع اشتراک‌گذاری و مقایسه در حال خرید آنلاین یا موقع ارائه یک پروژه در جلسه کاری در حال نوشتن ایمیل.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید