۰۵ تیر ۱۳۹۹

مانیتورهای UltraWide منحنی ال جی ؛ ایده آل برای کار و بازی

از یک مانیتور چه می خواهید؟ کار یا بازی؟ چه برای کار بخواهید و یا بازی، فرقی ندارد، با مانیتورهای منحنی اولترا واید (UltraWide) ال جی سبک کاری یا سرگرمی خود را ارتقا دهید. فناوری عالی در نمایشگر این مانیتور تجربه مشاهده بی همتایی را برای همه به ارمغان می آورد.

مانیتورهای منحنی UltraWide ال‌جی با نسبت تصویر ۲۱:۹ مخصوص بازی و کار طراحی شده‌اند و از امکانات کلاسیکی برخوردارند که این مانیتورها با آنها شناخته می‌شوند: امکاناتی نظیر میدان دید عریض، رنگ‌های زنده و قابلیت استفاده هر کدام.

مانیتور مدل‌ ۳۸UC99 ال‌جی صفحه‌نمایش بی‌همتایی دارد که برای انجام وظایفی که نیاز به توجه به جرییات دارند ایده‌آل است. این مانیتور علاوه بر طراحی جادار، وضوح پیشرفته +IPS UltraWide QHD با کیفیت ۱۶۰۰×۳۸۴۰ پیکسل و گاموت رنگ وسیعی دارد که ۹۹ درصد از فضای رنگ sRGB را پوشش می‌دهد و باعث می‌شود مانیتور ۳۸UC99 ال‌جی انتخابی مسلم برای کسانی باشد که عملکرد بصری برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد.

MO149LG_149075_800x800

این مانیتور کیفیت تصویر بسیار واضح و شفاف همراه با امکاناتی دارد که برای آسایش بیشتر طراحی شده است و تجربه کاربری بی‌مانندی را ایجاد می‌کند. این عوامل باعث می‌شود مانیتور ال‌جی یک مانیتور کاری عالی برای تولیدکنندگان محتوای بصری، تحلیلگران اطلاعات و دیگر حرفه‌ای‌هایی باشد که چند کار را با هم انجام می‌دهند.

مانیتور ال‌جی همان طور که برای کار بازدهی خوبی دارد برای سرگرمی هم مناسب است. این مانیتور با دو بلندگوی قابل حمل بلوتوث ۱۰ وات خروجی صدای بم توانمند در دامنه باس ۸۵ هرتز دارد. سیستم صوتی حیرت‌انگیز در این محصول  تجربه کاربری نهایی را با صدایی عمیق و غنی بهبود می‌بخشد. قابلیت یک‌میلی ثانیه‌ای کاهش مات بودن حرکات Motion Blur Reduction با کاهش پس‌دید که اغلب در بازی‌های سریع رخ می‌دهد، پخش بازی را بسیار روان و صاف به جریان می‌اندازد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید