۲۹ تیر ۱۳۹۹

تلویزیون های ال جی ؛ هم بازی شما در تابستان کرونایی

با تلویزیون های ال جی از کسالت و خانه نشینی اجباری فرار کنید! تلویزیون های OLED و NanoCell ال جی بهترین هم‌بازی همه اعضای خانواده، از 2 ساله تا 200 ساله، هستند.

بهتر است برای بهبود حالت روحی خودتان هم که شده کمی از اخبار آزاردهنده کرونا فاصله بگیرید و دسته جمعی همگی جلوی تلویزیون بنشینید و بازی کنید! در این صورت، مدت های زیادی از زمان خود را با شادی و هیجان برد و باخت سپری خواهید کرد.

بازی های انتخابی شما چه رالی و مسابقات ماشین سواری باشد، چه مبارزه با تروریست ها و دشمن یا شکست دادن موجودات بیگانه و فضایی، تلویزیون های ال جی به خوبی می توانند امکاناتی که یک گیمر برای بازی نیاز دارد را برایتان فراهم کنند.

تلویزیون های OLED ال جی سطح جدیدی از بازی را با تصاویر خیره کننده، کیفیت صدای عالی و نرخ دیوانه وار پاسخگویی یک میلی ثانیه ای میسر می کنند. به این معنی که بازی شما بدون تاخیر و کند شدن انجام می شود. حالا برای غرق شدن طولانی مدت در بازی آماده هستید؟

104015412_589239538674168_6577609647245905950_n

خب، الان تصور کنید بازی های ویدیویی را  به جای این که با کامپیوتر انجام دهید در تلویزیون امتحان می کنید. اینجاست که دیگر تلویزیون شما در حکم کامپیوتر شما نقش ایفا می کند. شما می توانید در تلویزیون های نانوسل ال جی مجهز به هوش مصنوعی ( NanoCell AI ThinQ ) بازی های جذاب و هیجان انگیز ویدیویی را با کیفیت عالی 4K HDR تجربه کنید. این یعنی چه؟ یعنی این که بازی شما جلوه های بصری و حرکات واقعی تر و طبیعی تری دارد و صدای فراگیر مجازی آن قدر جذاب است که شما را به طور کامل در بازی غرق می کند.

پس، حالا که تصمیم گرفتید نشاط را به خانه بیاورید و از جو غم انگیز و استرس افزای پاندمی دور باشید، حسابی هوای اعضای خانواده خود را داشته باشید. سعی کنید روحیه خود را حفظ کنید و با ایجاد سرگرمی های سالم در خانه زمان را به بهترین نحو سپری کنید تا در خانه ماندن برایتان ملال آور و افسرده کننده نباشد.

امیدواریم هر چه زودتر روزهای بدون کرونا و استرس کووید 19 فرا برسد و بتوانیم به زندگی عادی خود بازگردیم 🙂

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید