۲۴ تیر ۱۳۹۹

تماشای سریال ” The Outsider ” در تلویزیون های نانوسل ال جی

فصل اول سریال خارجی غریبه یا “The Outsider” را در تلویزیون های نانوسل ال جی با بهترین وضوح رنگ و روشنایی تماشا کنید و از روزهای گرم تابستانی خود لذت ببرید. 

آیا می خواهید به تماشای سریال های ترسناک ادامه دهید و نمی دانید کدام یک را انتخاب کنید؟ به شما توصیه می کنیم امروز سریال “The Outsider” را انتخاب کنید؛ جایی که با تحقیقات مربوط به قتل آغاز می شود. وقتی سرنخ هایی را کشف می کنند و درباره جسد بیشتر تحقیق می کنند.

داستان این سریال از این قرار است که جنایتی در یکی از شهرهای کوچک جورجیا رخ داده است. جسد یک پسر ۱۱ ساله در جنگل پیدا شده است، که مورد آزار و اذیت قرار گرفته و به حدی آسیب دیده که به سختی قابل تشخیص است. اما شاهدان عینی، اثر انگشت و حتی فیلم دوربین مدار بسته از این جنایت وجود دارند که همگی علیه معلم دوست‌داشتنی و مربی ورزشی تری میتلند (با بازی جیسون بیتمن) هستند. پرونده‌ به راحتی بسته می‌شود؟ البته که نه. کارآگاه رالف اندرسن (با بازی بن مندلسون) به زودی کشف می‌کند که دلیل بسیار محکمی برای بی‌گناه بودن میتلند وجود دارند: او در زمان وقوع جرم در کنفرانسی که در یک شهر دیگر برگزار شده بود حضور داشت، و حتی فیلم‌های دوربین مدار بسته برای اثبات آن موجود است. هر چه شواهد بیشتری در رفع اتهام از میتلند کشف می‌شوند، تنش حول این پرونده شدت بیشتری می‌گیرد و اندرسن را به این فکر وا می‌دارد که آیا پای کس دیگری در میان است؟

the-outsider-hbo

اچ‌بی‌او از هیچ هزینه‌ای برای غریبه The Outsider، این سریال اقتباسی استیون کینگ فروگذار نکرده است. و این موضوع خود را در پشت پرده نشان می‌دهد. دیدن حضور ریچارد پرایس در این پروژه همچنان مثل یک رویاست.

نام او دهه‌هاست که در آثار ترسناک میخ‌کوب‌کننده می‌درخشد، که همگی ریشه در واقعیت دارند و حین تماشای آن‌ها بیشتر از آن‌که احساس کنید با یک داستان طرف هستید، حس تماشای اخبار را خواهید داشت. او فیلم‌نامه‌ی برخی از بهترین عناوین اچ‌بی‌او را برای این شبکه نوشته است، از شنود گرفته تا دو و آن شب. وجه مشترک این آثار این است که فکر مخاطب را درگیر می‌کنند و زیر پوست او جریان پیدا می‌کنند.

the-outsider-1-2020-1024x576

البته نکته‌ای که جای تامل دارد این است که کینگ در غریبه The Outsider همچنان به نیروهای فراطبیعی بها می‌دهد و این قطعا مایه‌ی آزار و اذیت پرایس است. با نگاهی به رزومه‌ی او می‌بینیم که هرگز کف خیابان را ترک نکرده تا به خرافات پناه ببرد. چه رمان باشد، چه فیلم‌نامه‌ی سینمایی و چه تلویزیون، او همیشه هیولاهای واقعی را برگزیده است.

این موضوع علی‌رغم این‌که ممکن است برای خوانندگان همیشگی آثار او کمی کسل‌کننده شود، باعث قوت سریال شده است. چرا که این داستانی است که بر واقع‌گرایی تاکید دارد، به طوری‌که هر کس حتی اشاره‌ای به چیزی غیر از این بکند مورد تمسخر قرار خواهد گرفت — حتی اگر خود کینگ باشد.

stephen-king-the-outsider-1

حالا اگر با خواندن این نقد و آشنا شدن با ماجرای قصه دلتان می خواهد تجربه هیجان و وحشت را در شب های تابستانی داشته باشید، به شما توصیه می کنیم فصل اول این سریال 10 قسمتی را که هر قسمت آن حدودا یک ساعت است در تلویزیون های هوشمند ال جی تماشا کنید.

نماوا و فیلیمو دو تا از پرطرفدارترین پلت فرم‌های ایرانی پخش آنلاین فیلم، سریال و انواع محتوای چندرسانه‌ای هستند. شما می‌توانید با خرید اشتراک از یکی از این دو پلت‌فرم یا حتی هر دوی آنها ساعت‌ها فیلم و سریال را به صورت آنلاین تماشا کنید. فقط کافیست تلویزیون هوشمند ال جی شما به اینترنت متصل باشد تا بتوانید وارد وب سایت های نماوا و فیلیمو شوید و کد اشتراک را وارد کنید. همین!

شاید باورتان نشود ولی حتی لازم نیست از جایتان تکان بخورید تنها با باز کردن نرم افزار Filimo در تلویزیون هوشمند ال جی و یا باز کردن آدرس tv.filimo.com یا وب سایت نماوا به آدرس namava.ir در مرورگر وب این تلویزیون ها به همه این فیلم ها و سریال ها دسترسی داشته باشید.

بعد از وارد کردن کد اشتراک، دیگر شما می‌مانید و یک دنیا فیلم و سریال و برنامه‌های سرگرم‌کننده. اگر هم از تماشای سریال‌های روز دنیا لذت می‌برید، این دو پلت فرم شما را ناامید نمی کنند.

برای تماشای فیلم و سریال در تلویزیون نانوسل ال جی مهم نیست کجا نشسته‌اید! تلویزیون NanoCell AI ThinQ به شما اجازه می‌دهد از رنگ های دقیق از هر زاویه دید لذت ببرید و بهترین لحظه های سرگرمی خود را با تلویزیون NanoCell خود سپری کنید.

هر کجا که می‌نشینید، تلویزیون LG NanoCell ال جی با پیشرفته ترین فناوری NanoCell زاویه دید بسیار گسترده ای را تا ۱۲۰ درجه به شما می دهد تا هر تجربه ای بهترین تجربه شما باشد.

نقد و شرح سریال برگرفته از: وبلاگ نماوا

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید