۱۵ مرداد ۱۳۹۹

ال جی Q7 ؛ یک تلفن هوشمند و میان رده جان سخت برای ماجراجویی های شما

رتبه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک به ال جی Q7 قدرت بیشتری در برابر رخدادهای ناگوار می دهد.

ال‌جی Q7 از طراحی شیشه قوس‌دار دو و نیم بعدی با لبه‌های گرد برخوردار است که باعث می‌شود این دستگاه خیلی راحت در دست نگه داشته شود و بتوان به سادگی با یک دست با آن کار کرد. بدنه فلزی و قاب پشت فلزی در Q7 می‌تواند استفاده خشن و بی‌ملاحظه کاربران پرتکاپو را تاب بیاورد زیرا به تأییدیه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک تجهیز شده است.

ال‌جی Q7 از ۱۴ آزمون MIL-STD 810G که توسط ارتش امریکا برای ارزیابی عملکرد تجهیزات در محیط‌های خشن طراحی شده با موفقیت عبور کرده است. فناوری شارژ سریع کوالکام می‌تواند باتری Q7 را طی ۳۰ دقیقه به ۵۰ درصد برساند تا کاربران آسایش بیشتری داشته باشند.

ال‌جی Q7 بر پایه امکانات پیشرفته‌تری مانند حالت پرتره، فناوری QLens، صدایی با کیفیت های-فای، صدای فراگیر و سه‌بعدی DTS:X، مقاومت در برابر آب و گرد و خاک و حسگر اثر انگشت در پشت ساخته شده است. خانواده ال‌جی Q7 شامل سه مدل به نام‌های Q7+ ، Q7 و Q7 α می‌شود که آخرین مدل مجهز به رم ۳ گیگابایت و رام ۳۲ گیگابایت است.

ال‌جی Q7 از دوربین ۵ مگاپیکسل در جلو با لنزی که زاویه فوق گسترده ۱۰۰ درجه دارد (Super Wide Angle Lens) بهره می‌برد. این لنز می‌تواند مناظر وسیع‌تر و تعداد دوستان بیشتری را در کادر تصویر جای دهد. ال‌جی در Q7 جدید ویژگی QLens را نیز گنجانده است. قابلیت QLens با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی برای تشخیص تصویر به کاربران امکان می‌دهد تا از دوربین برای بهبود جست‌وجوی تصویر و خرید آنلاین استفاده کنند.

افزودن کلید پشت هوشمند به عنوان حسگر اثر انگشت مکملی برای تجربه ممتاز و پیشرفته در ال‌جی Q7 به شمار می‌رود. حسگر اثر انگشت در قاب پشت زیر لنز دوربین به راحتی جای گرفته است و نه تنها به کاربران امکان باز کردن ساده قفل گوشی را می‌دهد بلکه می‌تواند به عنوان کلید شاتر دوربین، ثبت اسکرین شات و کنترل نوار اعلان نیز عمل کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید