۲۶ مرداد ۱۳۹۹

حفظ بهداشت و سلامت اعضای خانواده با ماشین لباسشویی TwinWash ال‌ جی

تو این روزا اهمیت شستن و ضدعفونی کردن لباس‌ها به قیمت جان ما آدم‌هاست. پس، لازمه لباس‌ها را زود به زود شست؛ حتی اگر برای خرید به فروشگاه محلتون می‌رید و زود برمی‌گردید! ‍♀️

برای شستن روزانه لباس‌های اعضای کوچیک تا بزرگ خانواده، که لابد حجم زیادی هم دارن، لازمه یه ماشین لباسشویی همه کاره داشته باشی که بتونه با سرعت زندگی! ⏳ و رعایت بهداشت کامل، کار شستن لباسا رو انجام بده.

لباسشویی TwinWash ال‌جی لباس‌ها دو سری از لباس رو همزمان به شیوه کاملا بهداشتی و سالم ضدعفونی می‌کنه، می‌شوره و خشک می‌کنه.

اشین لباسشویی جدید TWINWash (تویین واش) ال جی در یک زمان میتواند دو شستشوی مختلف را برای شما انجام دهد که شاید شما فکر کنید شبیه لباسشویی های دوقلو است ولی در این ماشین لباسشویی شما میتوانید برخلاف تفکرتان دو دسته لباس مجزا را به طور همزمان بشویید.

WM-G105DW_Separate_Wash_D

مینی واشر محصول جدید خانواده ال جی، برای شستن لباس های زیر، ظریف و لباس های کودکان طراحی شده است.
تکنولوژی Wave Wash با عملکردی همانند شستشو با دست، به لباس ها آسیبی نمی رساند و شستشویی بی نظیر و بهداشتی ارایه می دهد. با دانلود برنامه های شستشوی TWINWash از اینترنت، برنامه مناسب خودتون رو انتخاب کنید.

در ماشین لباسشویی اصلی، لباس های معمولی با حجم بالا را بشویید، در حالیکه مینی واشر  Mini Washer در حال شستشوی لباس های ظریف به صورت همزمان است. همچنین با سیستم شستشوی سریع، TurboWash می توانید در هر بار شستشو تا ۳۰ دقیقه در زمان صرفه کنید.

از مهمترین مشخصه های این دستگاه داشتن یک شوینده اختصاصی کوچک و منحصر به فرد برای استفاده های خاص است. زمانی که شما نگران شستشوی لباسهای کوچک، ظریف و حساس به صورت روزانه هستید این لباسشویی کوچک ولی قدرتمند و مدرن به کمک شما می آید و تمام این نگرانی ها را بر طرف میکند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید