۱۶ مرداد ۱۳۹۹

سریال «هانا» برای طرفداران ماجراهای اکشن و معمایی

سریال « هانا » را در تلویزیون های OLED ال جی مجهز به هوش مصنوعی تماشا کنید و از کیفیت تصویر و صدا نهایت لذت را ببرید.

دختری به نام هانا (Hanna) با قابلیت‌های فوق‌العاده که در محیط جنگل بزرگ شده‌است. او تلاش می‌کند که خود را از شر یک مامور بی‌رحم سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا خلاص کند و به هویت واقعی خود پی ببرد. سریال هانا درباره تلاش CIA برای به دام انداختن دختر جوانی است که مهارت های خارق العاده ای دارد .در حالی که او و پدرش به کرات از چنگال سی آی ای می گریزند.

«هانا» سریالی اکشن و درام، محصول مشترک استودیوهای بین‌المللی «ان‌بی‌سی یونیورسال» و کمپانی‌های «ورکینگ تایتل فیلمز»، «فوکس فیچرز» و «آمازون استودیوز» است که پخش آن از مارس ۲۰۱۹ در سرویس ویدئویی «آمازون» آغاز شده و بازیگرانی چون «ازمی کرید مایلز»، «جوئل کینامن»، «میری انوس»، «یوانا کولیگ»، «ریان بارتو»، «کاتارینا هیر»، «بنو فورمان» و «نوآ تیلور» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

036961cb5aa8b494e8d28457c4d1c0c03f439f9e08b99a56a4eb5365cbd1c551._RI_V_TTW_

ناگفته نماند که این سریال براساس ماجراهای فیلم سینمایی «هانا» به کارگردانی «جو رایت» ساخته شده‌ است. شما می‌توانید به انتخاب خودتان سریال «هانا» را با دوبله فارسی اختصاصی و یا زبان اصلی از وب سایت نماوا یا فیلیمو در تلویزیون های هوشمند ال جی تماشا کنید.

تلویزیون‌های OLED جدید ال‌جی مجهز به فناوری دالبی اتمُس (Dolby Atmos) شما را با صدای متحرکی که در تمام محیط پیرامونتان به شکلی واقعی و باورنکردنی در جریان است به دل ماجرای فیلم‌های مورد علاقه‌تان می‌برد. در تلویزیون‌های OLED جدید ال‌جی، صدا به گونه‌ای منتشر می‌شود که انگار از تمامی جهات، بالا و پایین، چپ و راست در پرواز است. در این تلویزیون‌های پیشرفته می‌توانید از تجربه صدای ۳۶۰ درجه نهایت لذت را ببرید.

Hanna_TV_Series-443575660-large

همه تلویزیون‌های OLED جدید ال‌جی از قابلیت Active HDR برخوردارند که در زمان نمایش محتوای HDR رنگ‌ها را روشن‌تر و جزییات سایه‌ها را بیشتر نشان می‌دهد. قابلیت Active HDR به تلویزیون این امکان را می‌دهد تا تصاویر را صحنه به صحنه پردازش کرده هرجا لازم بود از داده‌های پویا استفاده کند.

فصل اول این سریال در 8 قسمت ساخته شده است. منتظر فصل دوم باشید که شما را روی صندلی میخکوب خواهد کرد.

منبع: وب سایت فیلیمو و نماوا

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید