۰۹ مرداد ۱۳۹۹

گوشی ال جی VELVET 4G رسما رونمایی شد

ال جی نسخه جدید VELVET را با پشتیبانی از شبکه 4G رونمایی کرد. ال جی VELVET مدل 4G این دستگاه از تراشه دو ساله اسنپدراگون ۸۴۵ کوآلکام استفاده می‌کند که با فرآیند ۱۰ نانومتری FinFET ساخته می‌شود.

ولوت تلفن هوشمندی است که با تاکید بر طراحی ظاهری تولید شده. این گوشی از نمایشگری ۶.۸ اینچی از نوع POLED با رزولوشن +FHD (معادل ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) بهره می‌برد که نسبت تصویر آن ۲۰:۹ است.

LG-Velvet-4G-AuroraGray

ولوت ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند تا بتوانید ظرفیت فضای داخلی دستگاه را افزایش دهید. در قاب عقب این گوشی یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در بخش سلفی هم ناچی قطره‌ای تعبیه شده که میزبان لنزی ۱۶ مگاپیکسلی است.

طراحی جدید LG VELVET با خصوصیاتی همچون خطوط سیال، گوشه‌های منحنی و لبه‌های متقارن بخش جلو و عقب، تجسمی کاملی از زبان طراحی ۳D Arc Design است. سطوح صاف و صیقلی، رنگ‌های درخشان و ظرایف قابل لمسی همچون دوربین Raindrop که خیال قطرات باران را به ذهن متبادر می‌سازد، از جمله مشخصه‌هایی هستند که ال جی VELVET را از سایر رقبا جدا می‌سازند. این زبان طراحی جدید و ملهم از طبیعت به LG VELVET ظاهری برجسته و کاملا خوش‌دست بخشیده است.

مدل 4G با پردازنده اسنپدراگون 845 با قیمت ۴۹۹ یورو به فروش خواهد رسید. این دستگاه احتمالا در کشورهایی عرضه می‌شود که هنوز پوشش 5G ندارند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید