۲۲ مرداد ۱۳۹۹

آرت کول ال جی هوای سالم و بهداشتی برای بازی و خواب بچه های شما می سازد

شما نمی توانید چگونگی بازی کودکان خود را کنترل کنید اما قطعا می توانید کیفیت هوایی که نفس می کشند را کنترل کنید. فقط کافیست کولر گازی شما سیستم تهویه مطبوع هوای آرت کول ال جی باشد.

بازی راحت و خواب آسوده برای کودکان شما در گروی یک هوای مطبوع، بهداشتی، سالم و خنک است. فن منحصر به فرد در کولرهای گازی ARTCOOL ال جی آنقدر بی سر و صدا کار می کند که هیچ مزاحمتی برای خواب فرزند شما ایجاد نمی کند.

دستگاه‌های تهویه هوای ال‌جی به کمک فن منحصر به فرد LG DUAL Inverter Compressor علاوه بر اینکه باعث کاهش صدای غیرضروری و عملکرد نرم می‌شود دارای صدای بسیار اندک هستند.

عملکرد تمیز کردن خودکار کامل از ایجاد باکتری و قارچ در مبدل حرارتی جلوگیری کرده و به همین دلیل محیطی راحت‌تر و خوشایندتر برای کاربر ایجاد می‌کند.

علاوه بر این که کولر گازی آرت کول ال جی زیبایی خانه شما را چند برابر می کند، می تواند هوای اتاق را استریلیزه کند.  بنابراین، خیالتان از بازی بچه ها در محیط اتاق راحت باشد زیرا بیش از 3 میلیون یون نه تنها هوایی که در دستگاه تهویه مطبوع جریان دارد را ضدعفونی می کنند بلکه بسیاری از مواد مضر و بوهای نامطبوعی که دستگاه اسپلیت را احاطه کرده اند را از بین می برد.

104666596_720753935393677_975431027367011961_n

ثابت شده است که این یونایزر می تواند تا بیش از 99 درصد از باکتری های چسبنده را طی 60 دقیقه استریلیزه کند. (استریل بیش از ۹۹٫۹ درصد از باکتری Escherichia coli  ظرف ۳۰ دقیقه و بیش از ۹۹٫۶ درصد باکتری Staphylococcus aureus  ظرف ۶۰ دقیقه)

مهم نیست کجا هستید! ابتکار Smart ThinQ و Smart Diagnosis ال ‌جی برای شما و راحتی خانواده شما کار می‌کند. با فرمان‌های ساده از طریق تلفن همراه، شما می‌توانید زمان روشن و خاموش شدن دستگاه کولر گازی خود را کنترل کنید، حواستان به دمای هوای منزل خود باشد.

با فناوری Smart ThinQ دسترسی به سیستم تهویه هوا در هر زمان و از هر نقطه با یک دستگاه مجهز به Wi-Fi و برنامه کنترل منحصر به فرد لوازم خانگی ال‌جی میسر می‌شود.

سیستم تشخیص هوشمند Smart Diagnosis به کاربران اجازه می‌دهد به آسانی تنظیمات، نصب، رفع مشکل و سایر اطلاعات را مستقیماً از تلفن هوشمند کنترل کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید