۲۷ مرداد ۱۳۹۹

تقدیر مهندسان معمار امریکا از ابتکار و نوآوری ال جی در فناوری و طراحی دفتر کار

مؤسسه مهندسان معمار امریکا از ال‌ جی به دلیل ابتکار و نوآوری در فناوری و طراحی دفتر کار تقدیر کردند.

نمایشگرهای تجاری و چندمنظوره ال‌جی به دلیل تحول در فضا و جان بخشیدن به آن درخشیدند.

مؤسسه مهندسان امریکا (AIA) در ایالت کالیفرنیا، با علم به تاثیر فناوری نمایشگر در طراحی معماری، جایزه نوآوری در فناوری معماری را به ال‌جی الکترونیکس اعطا کردند. نوآوری در تولید محصولاتی با نمایشگر فرانما و LED بدون کابل و التزام به تعهد به عنوان یک شریک نوآوری دلیل کسب این جایزه از سوی ال‌جی بود.

مؤسسه طراحان امریکا که سازمانی با بیش از 11 هزار مهندس معمار و طراح حرفه ای در ایالات متحده امریکا است که  این معرفی را، در خلال برگزاری یک مراسم مجازی برای جشن گرفتن نصب نمایشگر تجاری و تبلیغاتی بزرگ ال جی در دفاتر اصلی کالیفرنیا، انجام داد.

LG Virtual Ceremony

ال‌جی با همکاری این سازمان حرفه‌ای توانست دفاتر مرکزی این پروژه را ارتقا دهد و نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال و پیشرفته خود مانند نمایشگر Ultra Stretch (نمایشگر فوق کشسان)، نمایشگر Window-Facing (نمایشگر روی به پنجره) و نمایشگرهای Transparent OLED (نمایشگر اولد فرانما و شفاف) را نصب کند.

نمایشگرهای تجاری و تبلیغاتی دیجیتال ال‌جی با هدف ایجاد فضایی که منعکس‌کننده ارزش‌های تبحر در طراحی معماری و نمونه بارزی از آینده طراحی باشد محیطی را خلق می‌کنند که مهندسان و طراحان معمار می‌توانند تجربیات پویا و فراموش نشدنی را در آن بسازند و در عین حال نیز این حقیقت که فناوری به خودی خود یکی از عناصر طراحی به شمار می رود را پررنگ‌تر جلوه ‌دهند.

ال‌جی به منظور همراستا شدن با گرایشات رو به تغییر در طراحی مهندسی معماری برای همه انواع تسهیلات تجاری و تبلیغاتی مجموعه متنوعی از محصولات OLED و LED خود را برای مصارف گوناگون ارائه می‌دهد. یکی از این محصولات پیشرفته سری LSAA ال‌جی است که ساخت آسان‌تر نمایشگرهای بزرگ را به واسطه طراحی مونتاژ قطعات میسر می‌کند. هر کدام از کابینت‌های LED مجزا در ابعاد 600W x 337.5H x 44.9D mm (عرض 600 میلی‌متر، ارتفاع 337.5 میلی‌متر و ضخامت 44.9) هستند و می توانند نیرو و سیگنال را بدون وجود هیچ گونه کابلی بین آنها به تمام نمایشگر منتقل کنند. نصابان این نمایشگرها این امکان را دارند که چندین نمایشگر را به هم متصل کنند و وضوح 4K UHD با نسبت تصویر 16 به 9 را به نمایش گذارند.

Sacramento HQ 2

نمایشگرهای OLED فرانما و شفاف ال‌جی برای ارائه تجربه منحصربه‌فرد و متمایز به مشتری در کاربردهای خاص تجاری طراحی شده‌اند؛ مخصوصا مراکز فروش و مراکز اقامتی یا هتل‌ها. نمایشگر 55 اینچ چندکاره ال‌جی کیفیت تصویر عالی OLED ال‌جی را ارائه می‌دهد؛ به این معنی که مشتریان می‌توانند ویدیوها را روی صفحه نمایش مشاهده کنند و به صورت همزمان سوژه‌های پشت صفحه را هم ببینند. فیلم LED فرانمای ال‌جی به راحتی به پنجره یا شیشه‌های کنونی مراکز خرید یا هتل‌ها متصل می‌شود تا سطح موجود را به شکلی جادویی و سحرآمیز به یک نمایشگر دیجیتال خیره‌کننده و حیرت‌آور مبدل کند. این نمایشگرها می‌توانند اطلاعات مختلفی را به شیوه‌ای مؤثر با جلب توجه عابران ارائه دهد.

ال‌جی برای کمک به مهندسان معمار و طراحان در آمیختن فناوری نمایشگرهای تجاری و تبلیغاتی پیشرفته در پروژه‌های ساختمانی خود یک مجموعه وسیع از منابع آنلاین را در کتابخانه الگوسازی اطلاعات ساختمان (Building Information Modeling (BIM) ارائه کرده است.

علاوه بر این، ال‌جی برای تطابق دادن نیازهای مهندسان و سازندگان ساختمان، پروژه One LG را معرفی کرده است. این منبع نه تنها برای نمایشگرهای تبلیغاتی پیشرفته استفاده می‌شود بلکه برای سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی (HVAC)، ماژول‌های خورشیدی، سیستم‌های ذخیره انرژی، فناوری‌های خانه هوشمند و لوازم خانگی توکار و غیره ال‌جی که برنده جایزه شده‌اند نیز کاربرد دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید