۰۲ مرداد ۱۳۹۹

جدال قرن 21 : اینجا فقط جای من است!

در خانه شما جنگ بر سر چیست؟ کنترل تلویزیون؟ کنترل کولر گازی؟ یا جای نشستن؟

تکلیف کنترل تلویزیون و کولر معلوم است! کنترل دست باباهای عزیز است 😀

اما تقریبا در همه خانه ها جدال هر شب بر سر جای نشستن در اتاق نشیمن برای تماشای تلویزیون است؛ یک جنگ قدیمی بین خواهر و برادرها که هرگز تمامی ندارد. البته ناگفته نماند که جای پدر و مادرها حفظ است و کسی حق ندارد نگاه چپ به مبل یا کاناپه همیشگی آنها داشته باشد. 🙂

بگذارید ما به شما کمک کنیم که این چالش مداوم را تا ابد به خوبی و خوشی پایان دهید و در صلح و آرامش به تماشای فیلم و سریال های مورد علاقه خود بپردازید: یک تلویزیون نانوسل ال جی مجهز به هوش مصنوعی بخرید! تمام.

82579568_229246931433904_998670760569589112_n

تلویزیون های نانوسل ال جی که از هوش مصنوعی هم بررخوردار هستند ( LG NanoCell AI ThinQ) همان دقت رنگی را از زوایای مختلف دارند که وقتی رو به روی تلویزیون نشسته اید مشاهده می کنید. حتی اگر با زاویه زیاد و از کنار به تلویزیون نگاه کنید از تصاویر واقعی در هر جایی که نشسته باشید لذت می برید.

هر جایی که نشسته باشید، مطمئن باشید تلویزیون نانوسل ال‌جی دقت رنگ در زوایای دید عریض و گسترده را با فناوری نانو اکیورسی (NanoAccuracy) بر پایه فناوری نانوسل ال‌جی ممکن می‌کند. شما می‌توانید از این به بعد رنگ‌ها را دقیق و از تمامی زوایای دید مشاهده کنید و هر کسی می‌تواند از تصویر واقعی لذت ببرد.

تلویزیون نانوسل ال‌جی برای تأکید بیشتر بر کیفیت تصویر بهتر بر پایه فناوری نانوسل ال‌جی با فناوری نانو کالر (NanoColor) بعد جدیدی از دنیای رنگ‌ها را به نمایش می‌گذارد. با نانوکالر از خلوص رنگ‌های بهبودیافته‌ای لذت ببرید که تجربه بصری شگفت‌انگیزی را با فناوری نانوسل به شما ارائه می‌دهد. این فناوری خلوص رنگ را با استفاده از ذرات نانوی یک‌نانومتری بیشتر می‌کند.

نمایشگرهای LCD نانوسل با بهره‌گیری از اجزای متحدالشکل و بسیار کوچک که قطر آنها تقریباً به اندازه یک نانومتر است رنگ‌های دقیق، ظریف و پایداری ایجاد می‌کنند که از عریض‌ترین زوایا، نسبت به دیگر تلویزیون‌ها شامل نمایشگرهای کوانتوم دات، قابل مشاهده است.

84358874_656174091807020_1582227796556134445_n

تلویزیون‌های نانوسل Super UHD ال‌جی رنگ‌های پایداری دارند و هیچ اختلاف رنگی برای آنهایی که درست جلوی تلویزیون نشسته‌اند و آنهایی که برنامه‌ها را با زاویه ۶۰ درجه مشاهده می‌کنند دیده نمی‌شود.

از دیگر فناوری‌های به کار رفته در تلویزیون‌های نانوسل ال‌جی فناوری نانوبزل است. حاشیه بسیار کم و باریک با طراحی شیک با فناوری نانو بزل (NanoBezel) در تلویزیون‌های ۲۰۱۹ نانوسل ال‌جی گنجانده خواهد شد. حاشیه باریک در تلویزیون‌های نانوسل با فضا و دکوراسیون منزل شما و ایجاد دکور شیک و خیره‌کننده هارمونی و تطابق کامل دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید