۱۱ شهریور ۱۳۹۹

ال جی در نمایشگاه IFA 2020 ؛ بازگشایی مجازی، تشویق‌های مجازی

چشم‌انداز زندگی در یک خانه یکپارچه و تکامل‌یافته را در غرفه آنلاین ال‌جی در نمایشگاه IFA کشف کنید

امسال، شرکت ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه تجاری IFA نگرش و چشم‌اندازهای خود برای یک خانه ایده‌آل را به اشتراک می‌گذارد و آسایش و راحتی بیشتری برای خانواده‌ها و همه افرادی میسر می‌کند که زمان بیشتری را در خانه می‌گذرانند.

ال‌جی در طول ماه سپتامبر برای اولین بار نمایشگاه خود را به صورت مجازی برگزار می‌کند تا تجربه رضایت‌بخشی را ارائه دهد تجربه‌ای که با سناریوی یک زندگی واقعی تکمیل می‌شود و نشان می‌دهد چطور این شرکت زندگی در خانه را آرامش‌بخش‌تر، مؤثرتر و دلگرم‌کننده‌تر می‌کند.

Messe-Day_00

غرفه ال‌جی در سال 18 مس برلین با یک تجربه واقعی و تحت مضمون Experience LG Like Never Before به بازدیدکنندگان شانس گشت زدن مجازی در میان جدیدترین ابتکارات این شرکت را از خانه راحت و امن خود به گونه‌ای فراهم می‌کند که انگار واقعا در آلمان هستند.

بازدیدکنندگان در زمان وارد شدن به این نمایشگاه آنلاین ال‌جی می‌توانند عقب بنشینند و از تور مجازی ال‌جی لذت ببرند؛ زیرا هم راهنمای تور به آنها کمک می‌کند و هم می‌توانند ویدیوی توضیح در مورد نحوه پیمایش در غرفه مجازی ال‌جی را با استفاده از یک نقشه کوچک مشاهده کنند. بازدیدکنندگان می‌توانند روی هر محصولی که می‌خواهند کلیک کنند تا آن را امتحان کرده یا مشخصات فنی و قابلیت‌های آن را مشاهده کنند.

Virtual-Booth_01

نمایشگاه مجازی ال‌جی در IFA 2020 برای ایجاد یک تجربه سرگرم کننده، تعاملی و مفرح طراحی شده است تا مردم بتوانند آزادانه در آن قدم بزنند؛ انگار که در حال بازی هستند. این قابلیت به لطف وجود همکاری با شرکت کره‌ای Unity Technologies و شرکت Unity engine که سازنده بازی‌های ویدیویی است امکان‌پذیر شده. این شرکت اولین پلت‌فرم پیشگام در دنیاست که محتوای سه بعدی واقع گرایانه آنی (RT3D) را ایجاد و اجرا می‌کند. این موتور یک مجموعه جامع از راهکارهای نرم‌افزاری است که محتوای دوبعدی و سه بعدی تعاملی و آنی را برای موبایل‌ها، تبلت‌ها، کامپیوترها، کنسول‌های بازی و دستگاه‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ایجاد، اجرا و شبیه‌سازی می‌کند.

میهمانان می‌توانند با مراجعه به وب سایت http://exhibition.lg.com نمایشگاه مجازی IFA را با تمام شکوه و شگفتی مجازی خود تجربه کرده یا برنامه کاربردی و سرگرم‌کننده LG Virtual Studio را برای دستگاه‌های اندروید و iOS خود دانلود کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید