۲۲ شهریور ۱۳۹۹

ال جی Q60؛ تلفن هوشمندی که پاسخگوی تمامی نیازهای شماست

ال جی Q60 با دوربین سه‌گانه و سه لنز چندکاره هر کاری که بخواهید برایتان انجام‌ می‌دهد.

دوربین 16 مگاپیکسل PDAF عکس‌های باکیفیتی ثبت می‌کند و برای ثبت اثر بوکه واقعی از حسگر عمق بهره می‌برد. دوربین 5 مگاپیکسلی سوپر واید با زاویه دید 120 درجه برای عکس‌های گروهی فوق‌العاده است.

*عملکرد دوربین 2 مگاپیکسل تنها به عنوان حسگر عمق است و نمی‌توان از آن برای ثبت عکس استفاده کرد.

MC-Q60-NewAuroraBlack-02-Super-Wide-Angle-Desktop_F1

ثبت کل دنیای پهناور با دوربین سوپر واید

ثبت تمام منظره در یک عکس. دوربین سوپر واید با میدان دید 120 درجه‌ای برای گنجاندن همه‌چیز، چیزی شگفت انگیزتر از دوربین واید است. اکنون می‌توانید خاطرات خود را همانطور که به خاطر دارید و بدون هیچ چیز از قلم افتاده‌ای ثبت کنید.

MC-Q60-NewAuroraBlack-03-Portrait-Desktop_F

در تمام صحنه‌ها واضح باشید ؛ عکاسی پرتره

پرتره‌های زیبا از آنچه دوست دارید. حسگر عمق باعث واضح بودن سوژه از پس‌زمینه می‌شود. اکنون عکس‌هایی با ظاهر حرفه‌ای بوکه از دوستان، غذا، لحظات و یا حیوان خانگی بگیرید.

MC-Q60-NewAuroraBlack-04-Ai-Cam-Desktop_F

عکسبرداری آسان، طراحی‌شده برای شما با AI CAM

AI CAM هشت سوژه مختلف را به طور دقیق تشخیص می‌دهد و تنظیمات ایده‌آل برای عکسبرداری را اعمال می‌کند. مهم نیست عکس گل، بهترین دوست خود، عروسک یا بیابان را ثبت کنید، عکس شما همیشه بی‌نقص خواهد بود.

MC-Q60-NewAuroraBlack-05-6.26-Hd-Fullvision-Desktop_V

خود را در صفحه نمایش بزرگ 6.26 اینچ HD+ FullVision غوطه‌ور سازید

غرق در کیفیت و اندازه استثنایی صفحه نمایش شوید. با صفحه نمایش 6.26 اینچ HD+ FullVision، تماشای فیلم و سریال لذت‌بخش‌تر می‌شود. حاشیه باریک 19:9 به شما اجازه می‌دهد همیشه تمام تصویر را مشاهده کنید.

MC-Q60-NewAuroraBlack-06-Dts-x-3d-Desktop

صدای بی‌نظیر و فراگیر DTS:X 3D

DTS:X 3D صدای فراگیر سینمایی در تلفن شما. هدفون خود را متصل کنید تا صدای چند بعدی و باکیفیت، شما را به درون دنیای صوتی جدیدی ببرد، دنیایی که در آن صدای سینما را تجربه خواهید کرد.

MC-Q60-NewAuroraBlack-07-Google-Assistant-Button-Desktop

یکبار فشار دادن دکمه دستیار گوگل، باعث اجرای گوگل می‌شود

دستیار گوگل اکنون دارای دکمه اختصاصی است. برای اجرا یکبار فشار دهید، و برای عکس فوری روز خود دوبار فشار دهید، البته نیازی به گفتن لغت بیدار کردن نیست. دستور هماهنگ LG به شما اجازه می‌دهد فقط با صدای خود به قابلیت‌های ویژه Q60 دسترسی پیدا کنید.

MC-Q60-NewAuroraBlack-08-Link-Shot-Desktop

اسکرین‌شات‌ها به سطح جدیدی رسیده‌اند

عکس از لینک / عکس برش داده شده: با عکس از لینک، اسکرین‌شاتی از صفحه وب بگیرید و سپس روی آن کلیک کنید تا مستقیما به آن صفحه وب بروید. عکس برش داده شده به شما اجازه می‌دهد قسمتی از عکس را برش دهید و آن را به صفحه فعلی خود ضمیمه کنید تا بتوانید شماره‌ها و کدهای آن را به آسانی وارد نمایید.

MC-Q60-NewAuroraBlack-09-Youtube-Live-Desktop_V

با یک کلیک، YouTube Live را به صورت زنده نمایش دهید

بعضی از رویارویی‌های شگفت‌انگیز تنها چند ثانیه طول می‌کشد. شانس خود را برای نمایش زنده آن‌ها از دست ندهید. در طول لحظات گذرا، دکمه YouTube Live را فشار دهید تا دنیای خود را به آسانی در یک لحظه به اشتراک بگذارید.
*ممکن است استفاده از قابلیت YouTube Live بر اساس سیاست گوگل محدود باشد.

MC-Q60-NewAuroraBlack-10-Performance-&-Reliability-Desktop_F

ضروریاتی که به شما قدرت می‌دهد

عملکرد و اطمینان‌پذیری را در ال‌جی Q60 تجربه کنید. پردازنده هشت‌هسته‌ای 2.0 گیگاهرتز سرعت و قدرت اجرای چندین وظیفه را به ارمغان می‌آورد. Eco Playback (پخش اقتصادی) با کم کردن نور صفحه در زمانی که تنها به صدای ویدئوها نیاز دارید، باعث افزایش طول عمر باتری می‌شود. آزمایش‌های استاندارد نظامی ایالات متحده در مورد دوام بالا را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید