۲۹ شهریور ۱۳۹۹

تلفن هوشمند LG WING ؛ سبک‌تر، اما همچنان بادوام و قابل‌اطمینان در حین استفاده

علی‌رغم استفاده از دو نمایشگر در موبایل LG WING این محصول هنوز نسبتا سبک است و حمل و استفاده از آن راحت است.

استفاده از مواد کامپوزیتی نازک، اما بادوام و همچنین بهره‌گیری از تکنیک‌های ویژه سوراخ‌کاری، طراحان ال‌جی را قادر ساخته تا این محصول را با وزن ۲۶۰ گرم تولید کنند. لذا LG WING نسبت به اغلب اسمارت‌فون‌های صفحه بزرگ امروزی چندان سنگین‌تر به نظر نمی‌رسد. همچنین طراحی ارگونومیک این ابزار باعث شده تا در دست گرفتن آن در حالت Basic یا Swivel بدون استرس و راحت باشد.

مهندسان LG WING توجه ویژه‌ای به قطعات متحرک این موبایل داشته‌اند تا از دوام و پایداری آن‌ها کاملاً مطمئن شوند. هنگامی‌که مشغول سلفی گرفتن هستید، در صورت سقوط موبایل، شتاب سنج سریعاً این تغییر را تشخیص داده و در لحظه دوربین آسانسوری را داخل بدنه جمع می‌کند تا جلوی هرگونه آسیبی را بگیرد.

به‌عنوان نمونه‌ای دیگر از کیفیت مهندسی این موبایل می‌توان به استفاده از ماژول لولای مجهز به ضربه گیر هیدرولیک اشاره کرد که هنگام چرخاندن صفحه اصلی، فشار روی سازوکار چرخشی دستگاه را به حداقل می‌رساند. در بخش پشتی نمایشگر اصلی هم از پلی اکسی متیلن ترموپلاستیک استفاده‌شده تا کاربر چرخشی روان‌تر را تجربه کرده و از خش افتادن صفحه‌نمایش دوم جلوگیری شود. مکانیسم لولا در LG WING تا بیش از ۲۰۰ هزار چرخش تست‌شده و کاملاً قابل‌اطمینان خواهد بود.

image-15-pc

برای تأمین انتظارات مصرف‌کنندگان در خصوص اینترنت ۵G هم مهندسان ال‌جی در LG WING از پلتفرم موبایل Qualcomm Snapdragon 765G 5G به همراه مودم Snapdragon X52 5G Modem-RF System استفاده کرده‌اند. این اولین پلتفرم موبایل شرکت Qualcomm است که پردازنده اجرایی را با سیستم ۵G Modem-RF ادغام نموده تا بهترین عملکرد هوش مصنوعی، امکان ارتباطی ۵G با سرعتی برق‌آسا و قابلیت‌های هوشمند چند دوربینی را با بهترین وضعیت مصرف باتری همراه سازد. به لطف قابلیت Snapdragon Elite Gaming شرکت Qualcomm، اسمارت‌فون LG WING برای گیمرها تجربه محیطی واقعاً بی‌همتایی را بازمان پاسخگویی آنی، گرافیک‌های سینمایی و کیفیت صدایی شگفت‌انگیز همراه نموده است.

LG_WING_Side-View

Morris Morris Lee رئیس شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی می‌گوید: «LG WING طلایه‌دار عصر جدید اکتشافات موبایلی و شروعی مهیج برای پروژه مبتکرانه Explorer است. این ابزار خلاقانه کاملاً متفاوت از هر محصول دیگری در دنیای امروز بوده و قرار است وضع موجود صنعت را به چالش کشیده و تجربیات جدید موبایلی را برای مصرف‌کنندگانی فراهم آورد که با ذهن باز به دنبال راه‌های جدیدی در تفکر کاربری اسمارت‌فون هستند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید